تبلورظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط عمومی کارآمد

مثلث مالی :مدیرعامل بیمه ایران گفت : تمام قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط‌عمومی کارآمد است که تبلور یافته و بروز می کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی :مدیرعامل بیمه ایران گفت : تمام قابلیت ها و ظرفیت های بیمه ایران با اتکا به روابط‌عمومی کارآمد است که تبلور یافته و بروز می کند.

دکتر رضایی در دیدار با دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران، افزود: این قابلیت ها و ظرفیت ها و حتی ماموریت سازمان ها با همت روابط عمومی ها باید به خوبی در اختیار مخاطبان و ذینفعان قرار گیرد.

دکتر رضایی با تشکر از اقدامات مهم انجام شده در روابط عمومی بیمه ایران، ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های بیمه ایران در استان ها را بسیار مهم دانست و گفت: نوآوری، انگیزه بالا و دلبستگی به حرفه ارتباطات می تواند نیروهای روابط عمومی را به چهره های صاحب امضای این مجموعه بدل کرده و برخورداری از تخصص در حرفه روابط عمومی می تواند این نهاد تاثیر گذار را به «برند» تبدیل کند.

وی با تاکید بر این ضرورت که روابط عمومی شرکت باید از سوی مدیریت ها و زیر مجموعه های آنها در جریان تمامی رویدادها و اتفاقات قرار گیرد، انتقال شفاف پیام های بدنه سازمان و رویدادهای برون سازمانی توسط روابط عمومی به مسئولان رده بالاتر را یک حرکت موثر ارتباطی خواند که باید توسط روابط عمومی، ساماندهی و تقویت شود و اضافه کرد: پیشگیری از بروز مشکلات برای شرکت در گروی برخورداری از روابط عمومی پرقدرت و توانمند است؛ انتظار از روابط عمومی بسیار بالاست و زمانی که نگاه ها نوآورانه و بیان هنرمندانه باشد، می توان فنی ترین، پیچیده ترین و تخصصی ترین مفاهیم را برای مخاطبان و آحاد جامعه تشریح و قابل درک کرد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه اطلاع رسانی گسترده و یکپارچه می تواند علاوه بر معرفی بهتر فعالیت های صنعت بیمه از صرف هزینه های موازی نیز بکاهد، اظهار کرد: هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت های روابط عمومی بخش های مختلف بیمه ای و نهاد های مرتبط با فرهنگ سازی و ایجاد شبکه های ارتباطی به تسریع در امر همگانی شدن این صنعت کمک می کند. دکتر رضایی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه تکرار هدفمند پیام های بیمه ای می تواند در ذهن مخاطبان تاثیر قابل تاملی برجای گذارد و به اصطلاح در ذهن آنان نهادینه شود، اضافه کرد: با توجه به گستردگی و قدرت نفوذ فضای مجازی در افکار عمومی باید برای حضور موثرتر در این فضا، برنامه ریزی دقیق و تلاش گسترده ای صورت گیرد. انتقال سریع و درست مشکلات به مدیرعامل و سایر مدیران، استفاده از تمامی ظرفیت های استانی، ضرورت رصد روزانه و بهره گیری از فضای مجازی در تحقق اهداف، امیدبخشی، اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع نیز ازدیگر تاکیدات مدیرعامل بیمه ایران دراین دیدار صمیمانه بود. در این نشست، دبیران شورای هماهنگی روابط عمومی های مناطق شرکت سهامی بیمه ایران نیز به تشریح دیدگاه ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

منبع : شارا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

اخبار

معامله غیرمجاز ارز مشمول مالیات شد

مثلث مالی : براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، سوداگران ارزی که اقدام به خرید و فروش غیرمجاز ارز خارج از شبکه بانکی یا صرافی‌ها کرده باشند، مشمول پرداخت مالیات علی‌الحساب بردرآمد می‌شوند.

بازار مالی

چه کسانی و تا چه زمانی می‌توانند برای یارانه ثبت‌نام کنند؟ /

مثلث مالی : ثبت‌نام برای ورود به لیست یارانه‌ها محدود به گروه خاصی نیست و متقاضیان در کنار دو روزی که برای آنها به تناسب شماره آخر کد ملی تعیین شده، دو روز دیگر هم بدون محدودیت، امکان ثبت‌نام دارند، حتی قرار است فرصت دیگری هم برای کسانی که در این مهلت موفق نشدند تعیین شود، بنابراین در صورت نبود مشکلی در سامانه ثبت‌نام، فعلا فرصت برای آنها فراهم است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید