بیمه گزاران با استفاده از خدمات بیمه ای به شعارهای تبلیغاتی پی میبرند

مثلث مالی : اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است

آمنه امین نژاد رئیس شعبه بیرجند در مصاحبه با روابط عمومی بیان داشت: پیرامون ارکان مطلوب خدمت رسانی اعلام کرد یک اصل مهم در زمینه مدیریت و فروش درقرن حاضر وجود دارد که می گوید تفاوت های کوچک و جزئی در توانمندی ها و قابلیت ها می تواند به تفاوت های عظیم در نتایج منتهی گردد همواره به همکاران توصیه می کنم اندکی از رقبا بهتر باشید این خود به روز بودن و افزایش مهارت و دانش بیمه‌گری را می طلبد تا در زمینه های کلیدی و حساس تفاوت اندکی ایجاد گردد همین تفاوت اندک ما را به حاشیه امنیت و پیروزی می برد یکی از ارکان مهم مطلوب خدمت رسانی اعتماد و صداقت می باشد. ایجاد اعتماد به عنوان یکی از عناصر اصلی سرمایه گذاری اجتماعی است این نوع از سرمایه در کنار سرمایه های اقتصادی به سرمایه گذاری اصیل برای بسیاری از صنایع و بنگاه های اقتصادی تبدیل می شود شاید با توجه به پیچیدگی و نزدیکی موسسه رقابت آنچه امروز نه تنها در صنعت بیمه بلکه در هر صنعتی اهمیت پیدا می کند.

امین نژاد در خصوص عناصر ترمیم کننده توسعه صنعت بیمه اذعان داشت: تاکید و قدرت نفوذ در ذهن مشتریان نسبت به محصول و خدمات ارائه شده است عبور از وضعیت سنتی و ورود به دوره مدرنیزه رسیدن به شناخت واقعی از نیاز بیمه گذاران توجه به عناصر سرعت و دقت در ارائه خدمات حرکت به سوی حرفه‌ای گری در کنار خلاقیت و نوآوری  بازار بیمه می‌تواند نقش ترمیم کننده در توسعه صنعت بیمه داشته باشد. با توجه به بسیاری از مسایل و چالش هایی که در نقاط مختلف جهان صنایع مختلف و عملکرد آنها را تحت شعاع قرار داده است صنعت بیمه با گستره ای وسیع از فعالیت هایش و حضور در تمام حوزه های اقتصادی با درک پتانسیل و ظرفیت های

اجتماعی و فرهنگی در رده صنایع پیشرو و تاثیرگذار در ثبات و توسعه اقتصادی ملی و بین المللی قرار گیرد و ما برای این مهم فراموش نمی کنیم که برای امتداد این اعتماد باید بخشی از توان علمی و اجرایی خود را صرف به دست آوردن و رسیدن به اعتماد عمومی و حفظ آن هزینه کنیم و به این باور رسیدیم که شرکت های بیمه به عنوان ستون فقرات اقتصاد حرکت آن را تنظیم و تضمین می نماید. اقتصاد در جهان هیچ دوره‌ای تا این اندازه رقابتی نبوده است .کیفیت به عنوان زیر بنای اصلی فعالیت های اقتصادی و تجاری در کسب و کار امروزی دنباله روی هدف بزرگتری به نام مشتری مداری است شعارهایی از جنس و معنای مشتری مداری تقریباً جزوه لاینفک هر بنگاه اقتصادی علی الخصوص بیمه شده است چراکه از ملاک های اصلی تعیین معیار و ارزیابی شرکت های بیمه مشتریان است .

رئیس شعبه بیرجند بیمه حافظ بیان کرد: بی شک یکی از دلایل مشتری مداری در بنگاه های اقتصادی تأمین انگیزه ها و اهداف اقتصادی است.

 انگیزه‌های فعلی با پیامدهای اجتماعی و اخلاقی نیز از دلایلی است که تمرکز بر آن اهمیت زیادی دارد چرا که در حقیقت تجارت در دنیای امروز این است که بیمه گذاران بیش از ارایه خدمات اولیه شامل مشاوره و غیره که منجر به صدور بیمه نامه می گردد به دنبال خدمات رسانی پس از فروش ، اعتماد و احترام و درک متقابل هستند اما باید به این موضوع آگاه بود که دوره اول تبلیغات اطلاع رسانی و دوره بعدی آن ارزیابی می باشد که مشتری با استفاده از خدمات ما به شعارهای تبلیغاتی پی برده و بر اساس ارزیابی خود برای خرید یا عدم خرید بیمه نامه تصمیم گیری می کند. بر باور بزرگان صنعت بیمه مشتری‌مداری مطمئن ترین کانال کسب موفقیت و برگ برنده در

عرصه رقابت تنگاتنگ کنونی است. اما این که حق با مشتری است، و  دست در دست هم دهیم به مهر ، تنها نگاه شعری برآمده از نیاز امروز که با سرعت و شتاب رواج یافته و عمومی شده است پس این مهم را نیز فراموش نمی کنیم که مشتری مداری به عنوان یک هدف مقطعی و کوتاه مدت نیست، بلکه مسیری طولانی و همیشگی است و این نکته که رقابت درون صنعت بیمه تابعی مستقیم از قوانین رضایتمندی است و ریشه این صنعت به شدت وابسته به نگاه و قضاوت بیمه‌گذاران است. مریدان و کارشناسان فعال در این صنعت باید آگاهانه به وظایف و تعهدات متکی به این اصل اعتقاد داشته باشند و این آگاهی همه‌جانبه از اصول مشتری مداری نیازمند فرهنگی است که هم سن و متوازن با این صنعت رشد کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید