بیمه گران ایرانی مشکلاتشان را با “کدخدا منشی” حل می کنند

مثلث مالی - لیلا اکبرپور: شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برنامه گفت و گو با مدیران بازار مالی ،پایگاه خبری - تحلیلی مثلث مالی دو کارشناس داشت. مجید تقی لو مشاورمدیرعامل شرکت بیمه سامان و مدیرسابق ایشین ری به همراه حامد فرشباف ماهریان مدیر هماهنگی شعب و نمایندگان شرکت بیمه حافظ و مدیرسابق شعبه ایران شرکت مارم ترکیه درگفت وگوی زنده اینستاگرامی حاضر شدند و امکان صادرات خدمات بیمه به بازاربیمه های کشورهای همسایه را بررسی کردند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شنبه هجدهم اردیبهشت ماه برنامه گفت و گو با مدیران بازار مالی ،پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی دو کارشناس داشت. مجید تقی لو مشاورمدیرعامل شرکت بیمه سامان و مدیرسابق ایشین ری به همراه حامد فرشباف ماهریان مدیر هماهنگی شعب و نمایندگان شرکت بیمه حافظ و مدیرسابق شعبه ایران شرکت مارم ترکیه درگفت وگوی زنده اینستاگرامی حاضر شدند و امکان صادرات خدمات بیمه به بازاربیمه های کشورهای همسایه را بررسی کردند.

تقی لو ابتدا با مقایسه آماری ، وضعیت صنعت بیمه ایران در مقابل سایر کشورها را بررسی کرد ، فرشباف ماهریان دراین خصوص گفت : درموضوع بیمه گری باید آمارها را کنار گذاشت و به ارایه خدمات پرداخت . خدماتی که متاسفانه درصنعت بیمه کشورمان به آن توجه نمی شود.

درباره تحریم ها علیه صنعت بیمه کشور تقی لو ، تاسیس شرکت های چند ملیتی و ورود سرمایه گذاران خارجی به کشور را راهکار مناسبی دانست اما فرشباف براینکه اقتصاد ایران ثبات ندارد و سرمایه دار خارجی وارد این بازار نمی شود ، باورداشت.

تقی لو وفرشباف هردو براینکه صنعت بیمه ایران سنتی است و مدیران برپایه آنچه در گذشته حاصل شده شرکت ها را مدیریت می کنند ، توافق نظرداشتند و تقی لو به صراحت گفت : بیمه گران ایرانی مشکلاتشان را کدخدا منشانه حل میکنند.

تقی لو نسبت به آینده بیمه گری درایران خوش بین بود اما فرشباف با احتیاط بیشتری درخصوص تغییرو تحولات در صنعت بیمه کشورمان صحبت کرد.

مشروح این گفت و گوی جذاب را درادامه مشاهده کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید