بیمه پارسیان برند محبوب مصرف کنندگان شد

مثلث مالی : در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : در هشتمین دوره جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، تندیس زرین برند محبوب در گروه بیمه های عمرو سرمایه گذاری به شرکت بیمه پارسیان تعلق گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ در اختتامیه این جشنواره که با حضور مقامات کشوری و مدیران برندهای محبوب و جمعی از هواداران مردمی آن ها در محل سالن همایش های صداوسیمای ج.ا.ا برگزار شد، طبق اعلام دبیرخانه جشنواره در نظرسنجی گسترده ای که در سطح ملی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا/خدمات از طرف مصرف کنندگان صورت پذیرفت، برندهای محبوب از نگاه مردم معرفی شدند.

براساس نتایج بدست آمده از آرای مردمی، برندهایی که در هر گروه بالاترین تعداد آرای را دریافت کرده باشند، به عنوان محبوب ترین برند گروه کالای موردنظر معرفی گردیده و تندیس زرین برند محبوب در گروه موردنظر را دریافت می کنند که در گروه بیمه های عمروسرمایه گذاری، این تندیس به بیمه پارسیان و دو شرکت بیمه دیگر تعلق گرفت.

خدمات مناسب، مشتری مداری، احترام به حقوق مشتریان و میزان هواداری در میان جامعه مصرف کنندگان از جمله شاخص های مورد نظر برگزار کنندگان این جشنواره در نظرسنجی ها بود که بر این اساس نیز آرای مردمی به برندهای محبوب اختصاص یافت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید