بیمه آسیا به عنوان برند محبوب بیمه ای انتخاب شد

مثلث مالی : بیمه آسیا در هفتمین دوره سالانه نظرسنجی برای انتخاب برندهای محبوب سال، با آرای مردمی به عنوان برند محبوب در میان شرکت‌های بیمه ای انتخاب شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در print

مثلث مالی : بیمه آسیا در هفتمین دوره سالانه نظرسنجی برای انتخاب برندهای محبوب سال، با آرای مردمی به عنوان برند محبوب در میان شرکت‌های بیمه ای انتخاب شد.

جشنواره برند محبوب هر سال درطیف گسترده برندهای فعال کشور در گروههای مختلف کالا و خدمات، به نظرسنجی مردمی در خصوص میزان محبوبیت این برندهای کشور اقدام می‌کند. بیمه آسیا امسال در هفتمین جشنواره “برند محبوب من ” ، بنا به آرای مردمی، به عنوان برند محبوب در میان شرکت‌های بیمه شناخته شد.

این گزارش می افزاید:جشنواره برند محبوب به عنوان گسترده ترین نظرسنجی مردم در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برندهای محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برندهای خوشنام ایرانی توسط مردم، زمینه معرفی این برندهای معتبر را فراهم آورد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بانک

۷۰ درصد تسهیلات بانکی صرف تامین سرمایه در گردش شد

مثلث مالی : در دو ماهه نخست امسال مجموعا بیش از ۲۷۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها و موسسات اعتباری به بخش‌های کشاورزی، ‌صنعت-معدن، مسکن-ساختمان، ‌ بازرگانی، خدمات و بخش‌های متفرقه پرداخت شده که ۷۳.۷ درصد معادل ۲۰۱ هزار میلیارد از این مبلغ صرف تامین سرمایه در گردش در بخش‌های مختلف شده است که بیشترین سهم از این تسهیلات را نیز به خود اختصاص داده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید