ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی بانک آینده به شرکت ملی پست

مثلث مالی : تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران امضا شد . بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری دوجانبه بانک آینده و شرکت ملی پست ج.ا.ایران در قالب ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی بانکی از سوی بانک آینده و انجام نیابتی خدمات بانکی توسط پست؛ با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان، صورت می‌پذیرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین بانک آینده و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با حضور رمضانعلی سبحانی‌فر، معاون وزیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست و دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده، اعضای هیأت مدیره و جمعی از مدیران ارشد این بانک، منعقد شد.
بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری دوجانبه بانک آینده و شرکت ملی پست ج.ا.ایران در قالب ارائه سبد خدماتی و تسهیلاتی بانکی از سوی بانک آینده و انجام نیابتی خدمات بانکی توسط پست؛ با هدف خدمت‌رسانی مطلوب به هم‌وطنان، صورت می‌پذیرد.
دکترمحمد فطانت، مدیرعامل بانک آینده در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم‌نامه، با اشاره به جایگاه مهم پست گفت: باوجود تحولات عصر حاضر و ظهور فضای دیجیتال، پست نه‌تنها جایگاه خود را از دست نداد، بلکه با انجام مأموریت‌های جدید همراه با ارزش‌افزوده‌های بیش‌تر، دستآوردهای ارزنده‌ای را برای کشور رقم زد که به‌عنوان بازوی اصلی حاکمیت و در کنار مردم، اطمینان‌خاطر بیش‌تری را در جامعه، نهادینه ساخت.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به شرایط ویژه کرونایی در کشور و تلاش این بانک برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیکی خود برای انجام امور بانکی بدون مراجعه به شعب، گفت: برای اولین بار در کشور، افتتاح حساب از مرحله نخست تا مراحل نهایی بر روی سامانه «کیلید» بانک آینده، فراهم گردید و در صورت لزوم، سایر خدمات تکمیلی با حضور همکاران، درب خانه مشتریان انجام می‌شود که در این مورد خاص می‌توان از ظرفیت‌های بی‌شمار شرکت ملی پست کمک گرفت.
ارائه دیگر خدمات و محصولات بانکی نظیر: طرح آینده‌داران، ویژه خرید اعتباری از فروشگاه‌های مجموعه ایران‌مال و دیگر پذیرنده‌های طرف قرارداد با بانک آینده در سراسر کشور با بازپرداخت مدت‌دار و کارمزد اندک به کارکنان شرکت ملی پست ج.ا.ایران، شرکت‌های تابعه و پیمانکاران آن، از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.
در ادامه، رمضانعلی سبحانی‌فر، مدیرعامل شرکت ملی پست ج.ا.ایران نیز با اشاره به امکان ارائه خدمات نیابتی از سوی این شرکت، این امکان را عاملی برای کاهش هزینه‌ها و هم‌چنین رضایت‌مندی مشتریان و نهایتاً بهره‌وری بیش‌تر مجموعه عنوان کرد. این خدمات در مواردی نظیر: افتتاح حساب، بازرسانی ابلاغیه‌ها و اخطاریه‌ها و هم‌چنین کمک به بخش پشتیبانی، قابل بهره‌برداری است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید