امکان فروش بیمه نامه خودرو با ۱۲ قسط

مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی در این نشست از پایان یافتن مراحل اجرایی طرح مهر رازی خبر داد و با بیان این که این طرح، شرایط مطلوبی برای بیمه گزاران فراهم می کند،‌ گفت: طی قراردادی که با بانک قرض الحسنه مهر منعقد شده است، بیمه گزار پس از اعتبارسنجی در این بانک، می تواند بیمه نامه خود را دریافت کرده و پس از آن مبلغ حق بیمه را طی اقساط ۱۲ ماهه به بانک مسترد کند، در حالی که حق بیمه به صورت یک جا از سوی بانک به شرکت بیمه رازی پرداخت شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : در یازدهمین جلسه سه شنبه‌های پاسخگویی بیمه رازی که به صورت زنده و با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از طریق صفحه اینستاگرام شرکت بیمه رازی پخش ‌شد ، مهندس علی صیف زاده مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی به سوالات شبکه فروش پاسخ داد.

مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی در این نشست از پایان یافتن مراحل اجرایی طرح مهر رازی خبر داد و با بیان این که این طرح، شرایط مطلوبی برای بیمه گزاران فراهم می کند،‌ گفت: طی قراردادی که با بانک قرض الحسنه مهر منعقد شده است، بیمه گزار پس از اعتبارسنجی در این بانک، می تواند بیمه نامه خود را دریافت کرده و پس از آن مبلغ حق بیمه را طی اقساط ۱۲ ماهه به بانک مسترد کند، در حالی که حق بیمه به صورت یک جا از سوی بانک به شرکت بیمه رازی پرداخت شده است.
وی همچنین از فروش بیمه نامه خودرو طی ۸ قسط به بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد و با بیان این که آیین نامه بیمه مرکزی در این زمینه شفاف است و اجازه فروش بیش از ۶ قسط را نمی دهد، گفت: با قراردادی که میان بیمه رازی و سازمان تامین اجتماعی منعقد شده است،‌ امکان فروش بیمه نامه خودرو به بازنشستگان این سازمان با حداکثر ۸ قسط نیز وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی ، مهندس علی صیف زاده در پاسخ به دغدغه شبکه فروش این شرکت مبنی بر لزوم تکمیل سبد محصولات بیمه رازی در رشته بیمه شخص ثالث، خاطرنشان کرد: متاسفانه فروش بی ضابطه بیمه نامه شخص ثالث موتورسیکلت در سال های گذشته،‌ هزینه زیادی به شرکت تحمیل کرده که آثار آن هنوز هم گریبانگیر ماست.
صیف زاده ادامه داد: در بعضی شعب، ضریب خسارت بیمه موتورسیکلت تا بیش از ۱۵۰ درصد نیز رسیده بوده است که این شرایط برای یک بنگاه اقتصادی هرگز قابل قبول نیست.
مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی همچنین از آغاز مجدد صدور بیمه نامه شخص ثالث برای خودروهای صفرکیلومتر توسط بیمه رازی خبر داد و با بیان این که این روند،‌ حجم قابل توجهی از حق بیمه را به سوی شرکت روانه می کند، اظهار کرد: محاسبات ما نشان می دهد حدود ۶۰ درصد بیمه گذاران پس از پایان قرارداد یکساله، قرارداد خود را با شرکت بیمه گر نخستین تمدید می کنند و این می تواند پرتفوی خوبی را نصیب شبکه فروش کند.

صیف زاده همچنین اعلام کرد که بیمه رازی برای صدور بیمه نامه شخص ثالث تاکسی، محدودیتی ندارد و شبکه فروش می توانند در این زمینه اقدام کنند.مدیر بیمه های خودرو شرکت بیمه رازی در پاسخ به سوالی مبنی بر بروز مشکلاتی در هنگام انتقال سوابق بیمه نامه شخص ثالث، این اشکالات را ناشی از جدید بودن طرح خواند و گفت که همه این موارد شناسایی شده و در حال برطرف شدن است.

در پایان این نشست تندیس پاسخگویی بیمه رازی توسط دکتر ناصرالدین اسلامی فرد مدیر روابط عمومی و بین الملل بیمه رازی به وی اهدا گردید. گفتنی است «سه شنبه های پاسخگویی» از ابتدای سال ۱۴۰۰ توسط روابط عمومی بیمه رازی برگزار شده و در این ۱۱ نشست مدیر عامل ، معاونین و مدیران ارشد این شرکت در برنامه زنده ، به سوالات مطرح شده از سوی نمایندگان و شبکه فروش پاسخ می دهند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید