ارمغان؛ محصول تازه بیمه باران به بازار آمد

مثلث مالی : در آستانه عید باستانی نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‌ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد تا همراهی خود را با فرهنگ کهن هدیه دادن در ایران‌زمین نشان دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : در آستانه عید باستانی نوروز، بیمه باران به رسم نوآوری و ابتکار عمل از تازه‌ترین محصول خود به نام «ارمغان باران» رونمایی کرد تا همراهی خود را با فرهنگ کهن  هدیه دادن در ایران‌زمین نشان دهد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی، بیمه ارمغان باران که نوعی بیمه زندگی است، با دربرگرفتن ویژگی‌های متمایز بیمه‌ ترنم و با بسته‌بندی منحصربه‌فرد تلاش می‌کند جامعه هدف جدیدی را در صنعت بیمه مد نظر قرار دهد. ضمن اینکه یکی از مهم‌ترین کاربردهای ارمغان باران این است که سازمان‌ها و ادارات آن را جایگزین هدایایی کنند که چندان کاربردی نیستند و شاید تنها برای بخش کوچکی جذابیت داشته باشد؛ سازمان‌ها با اهدای ارمغان باران هم گام بزرگی در جهت توسعه فرهنگ آتیه‌اندوزی برمی‌دارند و  هم هدیه هدفمندی را به رسم یادبود تقدیم مخاطبان خود می‌کنند. به همین دلیل است که در نخستین فاز، تنها سفارش گروهی آن فعال شده است. 

ارمغان باران، مدل سفارشی‌سازی شده‌ای از بیمه‌نامه‌های ترنم باران بدون برگشت حق‌ بیمه است که با بسته‌بندی، کاربرد و بازار هدف خاص و با ماهیت سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

این بیمه‌نامه که به منظور هدیه‌دادن طراحی شده، با هدف توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و آتیه‌اندوزی به بازار عرضه شده است و در نخستین مرحله شامل مبالغ حق بیمه ۵۰ هزار تومان، ۱۰۰ هزار تومان، ۲۰۰ هزار تومان و ۵۰۰ هزار تومان با روش پرداختی سه ماه یکبار می‌شود. مدت زمان این بیمه‌نامه ۵ ساله است و سبد سرمایه‌گذاری آن با سود تضمینی ۱۰ درصد و سود مشارکت بدون محدودیت است که با سرمایه‌گذاری نزدیک به ۹۷ درصد از حق بیمه، تلاش کرده در شرایط کنونی پاسخ درخور صنعت بیمه به نیاز سرمایه‌گذاری اعضای جامعه باشد.

به محض فعال‌سازی ارمغان توسط بیمه‌گذار، درخواست صدور آن در سامانه ثبت می‌شود و امکان تعریف مجزا یا یکسان بیمه‌گذار، بیمه‌شده و ذی‌نفع حیات بیمه‌نامه برای آن در نظر گرفته شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بازار مالی

رییس کل خواستار فعالیت های بین المللی انجمن حرفه ای صنعت بیمه شد

مثلث مالی : مهندس مجید بهزادپور، با اشاره به نقش نیروی انسانی کارآمد و متخصص گفت: بیمه، صنعتی مبنتی بر نیروی انسانی است که در تمام سطوح باید به توانایی و پویایی آنها توجه ویژه داشت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، رئیس کل ضمن ابراز خرسندی از فعالیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در راستای ارتقاء سطح دانش فعالان صنعت بیمه گفت: پیشنهاد می‌شود این انجمن فعالیت خود در حوزه های بین المللی را گسترش دهد و با برگزاری دوره های بین المللی برای کارکنان صنعت بیمه، دانش تخصصی آنها با تکنیک های جدید بیمه ای و ارزیابی ریسک به روز رسانی شود.

بیمه

بیمه پاسارگاد بار دیگر در بالاترین سطح توانگری مالی قرار گرفت

مثلث مالی : شرکت بیمه پاسارگاد برای سال های متوالی در سطح یک توانگری مالی قرار گرفت. طبق ارزیابی صورت های مالی مصوب سال ۱۴۰۰ توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه پاسارگاد موفق به کسب سطح یک توانگری مالی مؤسسات بیمه با نسبت توانگری ۳۰۴ درصد شده است.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید