آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش برگزارشد

مثلث مالی : مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، شب گذشته با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور در مرکز همایش های این جزیره برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری مثلث مالی ، یازده اسفند ماه غلامحسین مظفری با حکم مرتضی بانک از سمت خود برکنار و جعفر آهنگران به عنوان سرپرست سازمان منطقه ازاد کیش منصوب شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، شب گذشته با حضور مرتضی بانک مشاور رییس جمهور در مرکز همایش های این جزیره برگزار شد.   

به گزارش پایگاه خبری مثلث مالی ، یازده اسفند ماه غلامحسین مظفری با حکم مرتضی بانک از سمت خود برکنار و جعفر آهنگران به عنوان سرپرست سازمان منطقه ازاد کیش منصوب شد.

دلیل اصلی این تغییر در حکم برکناری مظفری نیامده است و مرتضی بانک در مراسم تودیع او به طور خلاصه گفت : که صحبت های کلی در مورد کیش را در مراسم معارفه رسمی مدیرعامل این منطقه اعلام خواهد کرد.

جعفرآهنگران سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ،نظم ، شفافیت ، رضایتمندی ساکنان و گردشگران، تکریم سرمایه گذاران وفعالان اقتصادی و اتمام طرح های نیمه تمام را از محورهای مهم فعالیت این سازمان در دوره مسوولیتش عنوان کرد و گفت : مناطق آزاد با عبور از فراز و فرود های  فراوان در این یک دهه توانستند زیرساخت‌های خود را فراهم کنند و به نمادی برای تحقق سیاست‌های اقتصادی مقاومتی تبدیل شوند و جهش تولید را می توان در این مناطق به خوبی دید.

غلامحسین مظفری در تشریح عملکرد مدیریت خود گفت: درآمد پایدار برای حداقل پنج سال آینده کیش در حوزه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری محقق شد.

وی گفت: نزدیک به هشت هزار میلیارد تومان منابع مالی به سازمان بازگردانده شد و بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره تعیین تکلیف شد.

مدیرعامل اسبق سازمان منطقه آزاد کیش گفت: مردم و خدمت به آن‌ها سرلوحه کارمان بود و بسیاری از مسائل در تعامل با مردم و گفتگو با آن‌ها مشخص می‌شد.

 غلامحسین مظفری گفت: در حوزه شفافیت زحمات زیادی کشیده و هزینه‌های جدی برای سازمان داشت و اصلاح شیوه نامه‌ها و آیین نامه‌ها نیز در همین حوزه محقق شد.

 وی گفت: تحریم‌ها بسیاری از مشکلات را بوجود آورده بود و باید قوانینی جدید و حمایتی از سرمایه گذاران وضع می شد.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش گفت: مسئولان، خیران و مردم جزیره کیش با شیوع ویروس کرونا با همدلی در مدیریت جزیره تلاش کردند و یک ماه قرنطینه جزیره با همه سختی‌ها وضع شد و همین موصوع تاب آوری کیش را مدیریت کرد.

 مظفری گفت: اگر شرایط تحریم و کرونا مدیریت نمی شد منجر به فروپاشی اقتصاد جزیره می شد و همکاری همه دلسوزان کیش با تعامل مردم از این اتفاق جلوگیری کرد.

 غلامحسین مظفری گفت: ترمینال فرودگاه جزیره کیش را با ۴۴ درصد پیشرفت تحویل گرفتیم و اکنون با بیش از ۹۰ درصد درحال تکمیل است.

 وی گفت: تجهیزات ترمینال جدید فرودگاه کیش خریداری شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش گفت: برق جزیره کیش موضوعی جدی است و باز هم باید پیگیری شود.

 وی گفت: ایام نوروز نزدیک است و شرایط خاص شیوع ویروس کرونا ایجاب می‌کند شرایط و خدمات ویژه ای در زمینه سفر و سلامت مردم فراهم شود.

غلامحسین مظفری گفت: شرکت عمران و آب و خدمات کیش بسیار پرتلاش بوده و چهره کیش بسیار دیدنی است و این حق مردم است.

مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش گفت: پروژه شهر آفتاب است که همه مشکلات آن حل شده و مردم را از نگرانی در آورده است.

مظفری گفت: یکی از بزرگترین کار‌های جزیره کیش مطالعه ۴۲ کیلومتر خط ساحلی کیش بود که هدف آن ساخت ساحل زیبا است و عملیات پروژه‌های آن نیز شروع شده است.

مظفری گفت: پارک اکو، باغ ایرانیان، بیمه تکمیلی بومیان کیش، مسکن بومیان، از جمله طرح‌هایی است که نباید رها شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید