آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

۳۴۰۰ واحد تحت پوشش بیمه توقف کسب و کارناشی از اپیدمی هستند

مثلث مالی : به دنبال اعمال محدودیت های کرونایی در کشور و تعطیلی برخی از مشاغل به خاطر مقابله با شیوع کرونا با دعوت از مدیرعامل شرکت بیمه تعاون طرح توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی را بررسی کردیم. دکتر یونس مظلومی با حضور در گفت وگوی زنده اینستاگرامی پایگاه خبری مثلث مالی دراین باره گفت : این طرح از اواسط شهریورماه سال 1399 به بازار عرضه شده و تاکنون 3 هزار و 400 واحد کسب و کار آن را خریداری کرده اند که خسارت مشمولین این تعطیلی پرداخت می شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : به دنبال اعمال محدودیت های کرونایی در کشور و تعطیلی برخی از مشاغل به خاطر مقابله با شیوع کرونا با دعوت از مدیرعامل شرکت بیمه تعاون طرح توقف کسب و کار ناشی از اپیدمی را بررسی کردیم.

دکتر یونس مظلومی با حضور در گفت وگوی زنده اینستاگرامی پایگاه خبری مثلث مالی دراین باره گفت : این طرح از اواسط شهریورماه سال ۱۳۹۹ به بازار عرضه شده و تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ واحد کسب و کار آن را خریداری کرده اند که خسارت مشمولین این تعطیلی پرداخت می شود.

مظلومی از اتمام رسیدگی به یکصد پرونده خسارت خبرداد و گفت : رسیدگی به سایر پرونده های خسارت ادامه دارد و به زودی خسارت آن ها نیز پرداخت خواهد شد.

او دراین گفت و گو اعلام کرد که بیمه تعاون از نمایندگان این شرکت و کارگزاران صنعت بیمه درخواست کرده تا به طور ویژه به ارایه این طرح بیمه ای مشغول باشند زیرا بیمه تعاون درارایه آن به بازار تنها به فکر سودآوری خود نیست و هدف اصلی مقابله با زیان های مالی واحدهای صنفی است درشرایط کنونی است.

مدیرعامل بیمه تعاون با قدردانی از تیم فنی و مالی این شرکت اعلام کرد طرح بیمه توقف کسب و کار و مستمری کرونا که فروردین ۱۴۰۰ برای نخستین بار به بازار عرضه شد حاصل کار گروهی تیم تعاون است.

وی دربخش دیگری از گفت و گو به برگزاری کنفرانس ملی مهندسی مالی و بیم سنجی توسط بیمه تعاون در مرداد ماه ۱۴۰۰ خبرداد .

مظلومی دربخش دوم گفته هایش درباره تاثیر قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین بربازار بیمه کشورمان صحبت کرد . مشروح این گفت و گو را درلینک زیر مشاهده فرمایید.

https://www.instagram.com/tv/CNfgo-GlPTB/?igshid=fsxw29ly1shg

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید