آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

​ثبت‌نام برای دریافت تسهیلات کرونا / ۱۶ تیرماه به سامانه کارا مراجعه کنید

مثلث مالی : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از صبح پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: از صبح پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است.

با توجه به مصوبه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا، صاحبان، شاغلان کسب و کارهایی که کد بیمه و کد کارگاهی ندارند، از سوی دولت حمایت می شوند. با بررسی‌های انجام شده، حدود ۳ میلیون نفر شاغل در ۱۴ رسته منتخب قرار دارند که مشمول حمایت های دولت می‌شوند. به منظور شناسایی این افراد با وزارتخانه ها و دستگاه های مربوطه از جمله وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وزارت آموزش و پرورش،وزارت ورزش و جوانان،وزارت جهاد کشاورزی، وزارت راه و شهرسازی و … هماهنگی لازم انجام شده است.

بر همین اساس، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از شاغلان شناسایی و احراز هویت شده اند. از صبح امروز پنج شنبه ۱۲ تیر، پیامک اطلاع رسانی و دعوت از متقاضیان مشمول دریافت تسهیلات از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال شده است. متقاضیان مشمول می توانند از دوشنبه هفته آینده ، ۱۶ تیر با مراجعه به سامانه کارا – برای تسهیلات کرونا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir ثبت نام کنند.

منبع : روابط عمومی وزارت تعاون – کارو رفاه اجتماعی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید