آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

۴۲ هزار بازنشسته وام ۷ میلیون تومانی می گیرند / تا پایان خرداد ماه

مثلث مالی : سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام هفت میلیون تومانی به ۴۲ هزار بازنشسته تا پایان خرداد خبر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : سرپرست اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری  از پرداخت وام هفت میلیون تومانی به ۴۲ هزار بازنشسته تا پایان خرداد خبر داد.

محمود مرتضایی فرد گفت: بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله دوم اقدام به ثبت نام وام ضروری کرده اند از امروز می توانند برای مشاهده نتایج ثبت نام و زمان بندی پرداخت به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir مراجعه و با درج شماره دفترکل ، شماره ملی و شماره حساب بازنشستگی از وضعیت درخواست مطلع شوند.

وی افزود: واجدان شرایط به ترتیب اولویت و براساس کمترین میزان حقوق و وام دریافتی نوبت بندی شده و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام آنان طی هفت ماه پرداخت خواهد شد و تا پایان خرداد ۴۲ هزار نفر از واجدین شرایط تسهیلات هفت میلیون تومانی در اقساط ۳۶ ماهه و کارمزد چهار درصد دریافت می کنند.

منبع : ایرنا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید