آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

۳۱میلیون مشترک گاز تحت پوشش بیمه تجارت‌نو

مثلث مالی : مشترکین گاز طبیعی شامل خانگی- تجاری و شهری- روستایی تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفتند. به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ محبوبه ضیاء فروغی،مدیربیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو با اعلام مطلب بالا گفت: هرساله شرکت ملی گاز در راستای حمایت از مصرف کنندگان(مشترکین) حوادث ناشی از نشت گاز طبیعی که منجر به انفجار، آتش سوزی و مسمومیت مشترکین می‌شود و سبب بروز خسارت‌های جانی (فوت، نقص عضو و هزینه‌ پزشکی) و مالی می شود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مشترکین گاز طبیعی شامل خانگی- تجاری و شهری- روستایی تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز شرکت بیمه تجارت‌نو قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ محبوبه ضیاء فروغی،مدیربیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو با اعلام مطلب بالا گفت: هرساله شرکت ملی گاز در راستای حمایت از مصرف کنندگان(مشترکین) حوادث ناشی از نشت گاز طبیعی که منجر به انفجار، آتش سوزی و مسمومیت مشترکین می‌شود و سبب بروز خسارت‌های جانی (فوت، نقص عضو و هزینه‌ پزشکی) و مالی می شود را تحت پوشش بیمه قرار می‌دهد.

وی، با بیان اینکه”شرکت ملی گاز هرسال اقدام به برگزاری مناقصه عمومی می‌کند و جبران خسارت وارده را به شرکت برنده مناقصه واگذار می کند.”، اعلام کرد که در سال ۱۴۰۰ شرکت بیمه تجارت‌نو در مناقصه مذکور شرکت و بعنوان برنده مناقصه معرفی و اعلام شد.

مدیربیمه‌های مسئولیت، مهندسی وانرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهار کرد: ۳۱ میلیون مشترک گاز طبیعی شامل خانگی- تجاری و شهری- روستایی تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز شرکت بیمه تجارت‌نو قرار دارند.

ضیاء فروغی، توضیح داد: براساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، حق بیمه ماهیانه به ازاء هر مشترک خانگی گاز طبیعی در مناطق شهری یک هزار تومان و مشترکین تجاری روستایی ۵۰۰ تومان تعیین شده است که هر ماه از طریق قبوض گاز از مشترکین دریافت می‌شود.

وی، درخصوص خسارت‌های تحت پوشش بیمه حوادث مشترکین گاز طبیعی گفت: درقالب این بیمه‌نامه تمام حوادث ناشی از نشت گاز طبیعی که منجر به انفجار، آتش سوزی و مسمومیت مصرف کنندگان شود، تحت پوشش قرار می‌گیرد.

مدیربیمه‌های مسئولیت، مهندسی و انرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، اظهارداشت که مشترکین گاز طبیعی، خسارت‌های واقع شده را با تکمیل فرم اعلام حادثه که در سایت بیمه‌تجارت‌نو قراردارد به اطلاع شرکت بیمه‌گر رسانده که پس از انجام کارشناسی‌های لازم، برآورد خسارت و ارائه مستندات مورد نیاز، براساس توافقات حاصله درخصوص میزان تعهدات بیمه‌گر خسارت پرداخت می‌شود.

ضیاء فروغی، حداکثر تعهدات مالی بیمه‌گر به ازاء هر مشترک مسکونی و تجاری را ۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال اعلام کرد و افزود: حداکثر تعهدات بیمه‌گر برای جبران هزینه‌های پزشکی، نقص عضو و ازکارافتادگی هر نفر در هرحادثه به ازاء هرمشترک خانگی – تجاری۳٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است.

وی، اضافه کرد: همچنین حداکثر تعهدات بیمه‌گر برای جبران غرامت فوت هرنفر در هر حادثه به ازاء هر مشترک تجاری – خانگی برابر با ۲٫۴۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال است.

بیمه ابزاری برای جبران زیان‌های وارده

مدیربیمه‌های مسئولیت، مهندسی وانرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، اذعان داشت که در دنیای مدرن امروز بیمه بعنوان ابزاری برای جبران زیان‌های وارده و در راستای رفاه و راحتی زندگی انسان‌ها کاربرد دارد.

ضیاءفروغی، گفت: شرایط اقتصادی حاکم برجامعه از یک سو و وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی از سوی دیگر زندگی انسان را با مشکلات و مخاطرات فراوانی نظیر فقر، بیکاری، بیماری، آتش سوزی و بلایای طبیعی می‌کند که هرکدام می‌تواند ضرر و زیان هنگفتی به جان و یا اموال افراد وارد نماید.

وی، تاکید کرد که تنها با تامین پوشش بیمه‌ای مناسب در مواجهه با مشکلات پیش‌رو در زندگی می‌توان نسبت به جبران خسارت‌های وارده اقدام نمود.

مدیربیمه‌های مسئولیت، مهندسی وانرژی شرکت بیمه تجارت‌نو، عنوان کرد: از آنجاییکه ضریب نفوذ بیمه‌های آتش سوزی در ایران بسیار پایین و حدود ۱۰ درصد است و بیشتر منازل مسکونی و تجاری (شهری و روستایی) فاقد پوشش بیمه‌ای مناسب هستند، اقدام شرکت ملی گاز ایران در راستای تامین پوشش بیمه‌ای جهت مصرف کنندگان گاز طبیعی در بخش خسارات جانی و مالی اقدامی موثر و تحسین برانگیز است که می‌تواند درصورت بروز حوادث مربوطه، بخشی از خسارات هنگفت و فاجعه آمیز واقع شده را جبران کند.

ضیاءفروغی، افزود: بدیهی است در صورت عدم تعبیه این پوشش از سوی شرکت گاز و از طرفی هزینه‌های بالای زندگی، جبران ضرر و زیان‌های وارده، خانواده‌ها را با پیامدهای ناگواری مواجه کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید