آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

۱۰ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۹ واگذار می‌شود

مثلث مالی – میلاد شالیها : عاقبت شورای عالی نظارت بر اصل ۴۴ پیشنهاد خود را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی – میلاد شالیها : عاقبت شورای عالی نظارت بر اصل ۴۴ پیشنهاد خود را برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کرد.

هرچند وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده بود تا نیمه اول سال ۹۹ کار واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی مهیا خواهد شد اما شورای عالی نظارت بر اصل ۴۴ اواسط اردیبهشت ماه شرایط این واگذاری را اعلام کرد.

طبق پیشنهاد این شورا ۱۰ درصد از سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای کشف قیمت در بورس و ۵۰ درصد به شرکت‌های سهامی عام با حداقل ۱۰ هزار سهامدار و ۴۰ درصد دیگر به تعاونی‌های سهامی و فراگیر کل کشور واگذار می‌شود.

براساس این گزارش آخردومین ماه سال وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد : ۱۰ درصد سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تا نیمه سال ۹۹ واگذار می‌شود

.سعود سلطانی‌فر درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها اظهار کرد: موضوع واگذاری قطعی و برنامه زمان‌بندی و چگونگی واگذاری آنها در هیأت عالی واگذاری به ریاست وزیر اقتصاد و دارایی و عضویت وزیر دادگستری، بنده و نمایندگان بخش‌های مختلف خصوصی، دادستان کل کشور، نمایندگان مجلس، اتاق تعاون و بازرگانی به تصویب رسید.

وی ابراز امیدواری کرد : بر اساس جدول زمان‌بندی بتوان تا نیمه سال همه شرایط و مستندات را برای این دو باشگاه فراهم کرده تا وارد بازار سرمایه شوند.

وزیر ورزش و جوانان درباره میزان درصد واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس یادآورشد : ابتدا ۱۰ درصد سهام واگذار و بعد از کشف قیمت، مراحل مختلف واگذاری هم متناسب با شرایط آن زمان انجام می‌شود.

سلطانی‌فر افزود: ان‌شاءالله به این مهم در نیمه سال جاری برسیم و واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام شود چراکه این کار مطمئنا به نفع هر دو باشگاه و ورزش کشور خواهد بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید