آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

(۴)گفت وگوی ویژه / زیان انباشته ای که صفر شد

مثلث مالی : محمد رضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی چهارمین میهمان سلسله گفت و گوهای ویژه با مدیران عامل صنعت بیمه بود که به مناسبت 13 آذر روز بیمه انجام شد . کشاورز دراین گفت و گو بر طراحی محصولات جدید متناسب با نیاز اجتماع تاکید کرد و بیمه مستمری مانا ، بیمه کرونا که در آن به دو پارامتر مهم سن بیمه شده و ریسک محیط شغلی فرد توجه شده است و درمان انفرادی را نمونه ای از محصولات جدید بیمه دی عنوان کرد و گفت : اعتقاد داریم فروش باید توسط شبکه فروش شکل بگیرد و به غیر از بیمه های خاص مانند طرح جبران که پوشش بیمه ای برای ایثارگران است ، حق بیمه ها توسط 900 نماینده فعال شرکت تولید می شود .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : محمد رضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی چهارمین میهمان سلسله گفت و گوهای ویژه با مدیران عامل صنعت بیمه بود که به مناسبت ۱۳ آذر روز بیمه انجام شد .

کشاورز دراین گفت و گو بر طراحی محصولات جدید متناسب با نیاز اجتماع تاکید کرد و بیمه مستمری مانا ، بیمه کرونا که در آن به دو پارامتر مهم سن بیمه شده و ریسک محیط شغلی فرد توجه شده است و درمان انفرادی را نمونه ای از محصولات جدید بیمه دی عنوان کرد و گفت : اعتقاد داریم فروش باید توسط شبکه فروش شکل بگیرد و به غیر از بیمه های خاص مانند طرح جبران که پوشش بیمه ای برای ایثارگران است ، حق بیمه ها توسط ۹۰۰ نماینده فعال شرکت تولید می شود .

او یادآورشد : بیمه دی با پشت سرگذاشتن دوران بحران، با برنامه ریزی هایی که داشت توانست کل زیان انباشته را درپایان سال ۹۸ ، صفرنماید و پربازده ترین شرکت دربین شرکت های بیمه از نظر سهامداران شناخته شود ، سود خالص ۴۴۷ میلیارد تومان یعنی دو برابر ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه اسمی شرکت را محقق نماید و در۶ ماه اول سال ۹۹ معادل ۸۹۵ میلیارد تومان سود نشان دهد.

مشروح این گفت وگوی اینستاگرامی را درلینک زیرمشاهده نمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید