مثلث مالی : محمد رضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی چهارمین میهمان سلسله گفت و گوهای ویژه با مدیران عامل صنعت بیمه بود که به مناسبت ۱۳ آذر روز بیمه انجام شد .
کشاورز دراین گفت و گو بر طراحی محصولات جدید متناسب با نیاز اجتماع تاکید کرد و بیمه مستمری مانا ، بیمه کرونا که در آن به دو پارامتر مهم سن بیمه شده و ریسک محیط شغلی فرد توجه شده است و درمان انفرادی را نمونه ای از محصولات جدید بیمه دی عنوان کرد و گفت : اعتقاد داریم فروش باید توسط شبکه فروش شکل بگیرد و به غیر از بیمه های خاص مانند طرح جبران که پوشش بیمه ای برای ایثارگران است ، حق بیمه ها توسط ۹۰۰ نماینده فعال شرکت تولید می شود .
او یادآورشد : بیمه دی با پشت سرگذاشتن دوران بحران، با برنامه ریزی هایی که داشت توانست کل زیان انباشته را درپایان سال ۹۸ ، صفرنماید و پربازده ترین شرکت دربین شرکت های بیمه از نظر سهامداران شناخته شود ، سود خالص ۴۴۷ میلیارد تومان یعنی دو برابر ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه اسمی شرکت را محقق نماید و در۶ ماه اول سال ۹۹ معادل ۸۹۵ میلیارد تومان سود نشان دهد.
مشروح این گفت وگوی اینستاگرامی را درلینک زیرمشاهده نمایید.