آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

کشاورز خبرداد / افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی بیمه دی

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه دی از افزایش سرمایه 200 درصدی این شرکت خبرداد و گفت : در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان است و از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و از محل سودی که در مجمع به عنوان آورده نقدی لحاظ شد ، افزایش سرمایه خواهیم داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بیمه دی از افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی این شرکت خبرداد و گفت : در حال حاضر سرمایه ثبت شده شرکت ۲۵۰ میلیارد تومان است و از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و از محل سودی  که در مجمع به عنوان آورده نقدی لحاظ شد ، افزایش سرمایه خواهیم داد.  

“محمدرضا کشاورز”، در نشست خبری که امروز با حضورخبرنگاران برگزار شد، با اشاره به انتخاب شرکت بیمه دی برای چهارمین سال متوالی درمناقصه بیمه درمانی ایثارگران،گفت: در حال حاضر یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر در این قرارداد تحت پوشش بیمه دی هستند.

وی،یکی از دغدغه‌های اساسی قرارداد بیمه درمانی ایثارگران را تامین منابع مالی آن عنوان کرد و توضیح داد: در ۴ سال گذشته که بیمه دی این قرارداد را اجرایی کرده گاهی دچار وقفه‌هایی در تامین منابع مالی این قرارداد شده زیرا در اردیبهشت و خرداد ماه سال جاری طلب بیمه دی به رقم بالایی رسیده بود.

کشاورز، افزود: درحال حاضر قسمت زیادی ازطلب شرکت بیمه دی از قرارداد درمانی ایثارگران در قالب اسناد خزانه و بخشی به صورت نقد دریافت شده، به‌گونه ای که حق بیمه قرارداد سال اول، دوم و ۷ ماه از قرارداد سال سوم کاملا تسویه شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه دی، حق بیمه قرارداد بیمه درمانی ایثارگران در سال جاری به غیر از افزوده شدن مالیات برارزش افزوده افزایشی نداشته و در حال حاضر رقم حق بیمه این قرارداد ماهانه ۲۹۰ میلیارد تومان است.

کشاورزگفت: درحال حاضر پرداخت خسارت بیمه تکمیل درمان به خانواده های ایثارگری کاملا بروز است و حدود ۸۰ درصد از جامعه ایثارگری کشور خدمات خود را از مراکز تحت قرارداد دریافت می‌کنند و ۲۰ درصد به مراکز درمانی غیر طرف قراداد مراجعه دارند.

وی، عنوان کرد: سال گذشته در بخش اتکایی اجباری، اتکایی اختیاری و قرارداد درمان ایثارگران با شرایطی خاص نزد بیمه مرکزی بود وامسال هم سه شرکت صنعت بیمه برای پذیرش اتکایی قرارداد درمانی ایثارگران ابراز تمایل کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی،یکی از شاخص‌های مهم شرکت‌های بیمه را روند ضریب خسارت دانست و افزود: با مدیریت ریسک و مدیریت و کنترل خسارت در سال ۹۸ ضریب خسارت کلی شرکت ۶۷ درصد بوده و در سال جاری هم این روند کاهشی است.

کشاورز، بیان‌کرد: بیمه دی فعالیت سرمایه‌گذاری های خود را به صورت تخصصی توسط یکی از شرکت‌های زیر مجموعه خود انجام می‌دهد و در ۶ ماهه ۳۰۶ میلیارد تومان سوداوری ناشی از فعالیت‌های سرمایه گذاری این شرکت جدای از ۹۱۹ میلیارد تومان سود سرمایه گذاری بوده است.

مدیرعامل شرکت بیمه دی، ارزش روز منابع سرمایه گذاری این شرکت را ۱۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد : خرید دارایی‌های ثابت ازجمله اقدامات مهم سال های اخیر شرکت بیمه دی است .

کشاورز گفت :  در زمان شروع مدیریت خود در این شرکت ۷ شعبه ملکی وجود داشت که اکنون این عددبه ۴۲ ملک رسیده و حتی بخشی از افزایش سرمایه شرکت از همین محل تجدید ارزیابی‌ها شکل می‌گیرد. منبع / تومان نیوز

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید