آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

کاهش هزینه های بستری با خرید آنلاین بیمه نامه کرونای بیمه سامان

مثلث مالی : معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان از عموم مردم به ویژه بیمه گذاران شرکت بیمه سامان خواست به منظور کاهش استرس و هزینه های تحمیلی بستری بیماری کرونا، آینده نگری کرده و در اسرع وقت نسبت به خرید آنلاین بیمه کرونا اقدام کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان از عموم مردم به ویژه بیمه گذاران شرکت بیمه سامان خواست به منظور کاهش استرس و هزینه های تحمیلی بستری بیماری کرونا، آینده نگری کرده و در اسرع وقت نسبت به خرید آنلاین بیمه کرونا اقدام کنند.
غزاله فخار زاده با بیان این که کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی کنترل خواهد شد، افزود: با این حال در صورت ابتلا به این بیماری، ممکن است تامین هزینه های درمان بیمارستانی برای همه امکان پذیر نباشد و این موضوع به یک چالش در خانواده ها تبدیل شود.

او با اشاره به این که شرکت بیمه سامان به منظور نشان دادن همبستگی با بیمه گذاران و نیز حمایــت از آنها در شرایط بحران بیمه کرونا را طراحی کرده است، اظهار کرد: این بیمه نامه علاوه بر این که می تواند بار مالی بستری بیمارستانی کرونا را برای بیمه گذاران کاهش دهد، به نوعی ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه سامان نسبت به جامعه نیز تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه سامان در فروش این بیمه نامه نیز حداکثر پروتکل های بهداشتی را رعایت و امکان فروش آن بدون مراجعه حضوری را فراهم کرده است، گرچه کسانی که به هر دلیلی نیاز به خرید بیمه نامه حضوری داشته باشند نیز می توانند آن را از طریق دفاتر نمایندگی فعال و شعب شرکت خریداری کنند.

معاون مدیر بیمه های زندگی شرکت بیمه سامان، داشتن بالاترین سقف پوشش بیمه ای را از مهمترین مزایای بیمه کرونای این شرکت خواند و گفت: پوشش هزینه بستری تا ۱۰۰ میلیون تومان، جبران هزینه بیکاری تا ۳۰ میلیون تومان و پرداخت سرمایه عمر تا یک میلیارد تومان از مهمترین مزایای این بیمه نامه است.

به گفته فخار زاده، بیمه کرونا در حداقل زمان و با پرداخت آنلاین حق بیمه قابل خریداری است و در صورت ابتلای به کرونا، تا حد زیادی می تواند از آنها در برابر هزینه های بالای بستری و درمان بیمارستانی حمایت کند و بخشی از نگرانی عموم مردم را کاهش دهد. / روابط عمومی شرکت بیمه سامان

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید