آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

«کارگاه تخصصی آنلاین بلاکچین و کاردکرد آن در صنعت بیمه» برگزار میشود

مثلث مالی : کارگاه تخصصی آنلاین بلاک چین و کارکردهای آن در صنعت بیمه در روزهای ۲۱-۲۲-۲۸ و ۲۹ آبان ماه از ساعت ۲الی ۶ بعدازظهر برگزار می شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : کارگاه تخصصی آنلاین بلاک چین و کارکردهای آن در صنعت بیمه در روزهای ۲۱-۲۲-۲۸ و ۲۹ آبان ماه از ساعت ۲الی ۶ بعدازظهر برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار ما ، کارخانه نو آفرینی پلنت برگزار کننده این کارگاه آشنایی با سازوکار بلاکچین در بیمه – کشف فرصت های جدید در صنعت بیمه – طراحی مدل های نوین کسب و کار – طراحی محصولات جدید – بهبود فرآیند و خدمات برای مشتریان نهایی – استفاده از بلاکچین در تشخیص تقلب و بهبود فرآیند خدمت رسانی به مشتری را از اهداف برگزاری اعلام کرده است.
اتریوم و قراردادهای هوشمند ، هایپر لجر و استلار ، فرصت های مدل P2P ، مکانیزم های برهم زننده در بلاکچین ، رمز ارز ملی و کاربرد آن ، نیازهای بیمه به بلاکچین و بررسی مدل های شتابدهی سرفصل های کارگاه آن لاین تخصصی بلاکچین هستند.
سرفصل های فوق توسط اساتیدی چون مصطفی نقی پور فر مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاکچین – ایمان جلیلی مدیر مارکتینگ و ارتباطات شبکه نوآفرینی پلنت – حجت عباسی پژوهشگر و علاقه مند به حوزه بلاکچین و رمز ارزها – مهدی صارمی بنیانگذار استارت آپ لیتیوم و کارشناس اینشورتک- کاوه مشتاق کارشناس کسب و کار ققنوس و رضا قربانی رییس هیات مدیره موسسه عصر تراکنش تدریس می شود .
یاد آور می شود: علاقه مندان می توانند از طریق لینک https://evnd.co/0ASMt
تا بیستم آبانماه برای ثبت نام اقدام نمایند.
در پایان دوره گواهی حضور اعطا می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید