آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پیشنهاد افزایش وام مسکن ملی به ۱۵۰میلیون تومان

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد: تا اینجای کار به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به‌ازای هر متقاضی ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان برسد.

این پست را به اشتراک بگذارید

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد: تا اینجای کار به متقاضیان مسکن ملی قول داده شده است که به‌ازای هر متقاضی ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات تخصیص داده شود البته ما به‌دنبال این هستیم که مبلغ تسهیلات به ۱۵۰میلیون تومان برسد.

علی قائدی معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی درباره آغاز ثبت‌نام متقاضیان مرحله جدید طرح ملی مسکن اظهار کرد: ما در انتهای سال گذشته، دو مرحله ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن داشتیم که این ثبت‌نام‌ها در ۳۱ استان و بالغ بر ۵۰۰ شهر صورت پذیرفت. از همان ابتدا در بعضی مناطق شهری، تقاضا وجود داشت، اما، چون درباره تأمین زمین اطمینان نداشتیم، ثبت‌نامی صورت ندادیم تا اینکه در فاصله زمانیِ از انتهای سال گذشته تاکنون تلاش‌هایی شد تا زمین تأمین شود و نتیجه این تلاش‌ها این شد که در ۲۲ استان و برای ۲۰۰ شهر زمین تأمین شد و ما برای این شهر‌ها ثبت‌نام خواهیم داشت.

وی در ادامه افزود: در این دوره، ظرفیت باز است و از متقاضیان به هر تعدادی که در هر شهری وجود داشته باشد، ثبت‌نام می‌کنیم لذا محدودیت ثبت‌نام وجود ندارد.

به‌گفته قائدی، ثبت‌نام متقاضیان از پنجشنبه گذشته شروع شده است و به‌مدت یک هفته ادامه دارد.

معاون دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: ما در قالب طرح اقدام ملی مسکن، متعهد هستیم که ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را تأمین کنیم. در مرحله اول و دوم که قبل از عید نوروز صورت گرفت، ۸۰۰ هزار نفر ثبت‌نام کردند، از این تعداد، ۵۰ درصد واجد شرایط بودند که تا الآن حدود ۱۲۸ هزار نفر از این افراد واریز وجه کرده‌اند.

وی درباره شرایط متقاضیان مرحله جدید ثبت‌نام هم گفت که در مرحله جدید، شرایط تغییری نکرده است و متقاضیان باید ۴ شرط داشته باشند یعنی فرم (ج) آن‌ها سبز باشد و از امکانات دولتی استفاده نکرده باشند، سابقه مالکیت مسکن نداشته باشند، متأهل باشند و همچنین در شهری که متقاضی واحد مسکونی هستند، سابقه حداقل ۵ سال سکونت داشته باشند.

قائدی ادامه داد: در مرحله جدید ثبت‌نام، شهر‌های جدیدی در نظر گرفته شده است که قبلاً در آن‌ها ثبت‌نام صورت نگرفته بود، اما تقاضا وجود داشت. / تسنیم

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید