آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پرداخت ۱۰۸ میلیارد ریال خسارت توسط بیمه تجارت نو

مثلث مالی : بیمه تجارت نو 108 میلیارد ریال خسارت به شرکت پیشگامان صنعت کاغذ پرداخت کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بیمه تجارت نو ۱۰۸ میلیارد ریال خسارت به شرکت پیشگامان صنعت کاغذ پرداخت کرد.

روابط عمومی بیمه تجارت نو اعلام کرد : در پی وقوع آتش سوزی در شرکت پیشگامان صنعت کاغذ و اعلام آن از سوی بیمه گذار، بیمه تجارت‌نو در راستای حمایت از مجموعه‌های صنعتی و تولیدی به سرعت کارشناسان ارزیاب خسارت خود را به محل وقوع حادثه اعزام تا از نزدیک ابعاد حادثه را بررسی و نسبت به برآورد میزان خسارت وارده به اموال بیمه گذار اقدام نمایند. خسارت حادثه آتش سوزی بالغ بر ۱۰۸میلیارد ریال ارزیابی گردید که این خسارت توسط بیمه تجارت‌نو پرداخت شد.

پس از بررسی و ارزیابی نهایی ضمن دلجویی و تکریم بیمه گذار چک خسارت به ارزش ۱۰۸میلیارد ریال توسط آقایان غلامی جانشین مدیرعامل، آقابراری سرپرست معاونت فنی و گودرزی مدیر بیمه‌های آتش‌سوزی بیمه تجارت‌نو تقدیم آقای دکتر سلیمانی مدیرعامل شرکت پیشگامان صنعت کاغذ گردید.
گفتنی است، مجتمع پیشگامان صنعت کاغذ به عنوان یکی از بیمه گذاران مرهوناتی شرکت بیمه تجارت‌نو بوده که تولید کننده محصولات سلولزی کشور با موضوع تولید انواع کاغذ بسته بندی با ظرفیت تولید سالیانه قریب به ۹۰ هزار تن انواع کاغد بسته بندی و ۲۰ هزار تن کاغذ تیشو درسال می باشد که در ۹۵ کیلومتری تهران، درمنطقه زرندیه ساوه و در مساحتی در حدود ۲۵ هکتار احداث شده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید