آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به بیش از ۲۱ میلیون سرپرست خانوار

مثلث مالی : مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، به 21 میلیون و 51 هزار و 214 سرپرست خانوار (جمعا به مبلغ بیش از 210 هزار میلیارد ریال ) تاکنون خبر داد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی، به ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۲۱۴ سرپرست خانوار (جمعا به مبلغ بیش از ۲۱۰ هزار میلیارد ریال ) تاکنون خبر داد.

براساس اعلام مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی، بانک های عامل تا ساعت ۱۱ روز پنج شنبه مورخ ۲۲ خرداد  ۱۳۹۹، از تعداد ۸۶۵ هزار و ۴۵۱ فقره تسهیلات قابل پرداخت به یارانه بگیران (براساس فهرست اعلامی از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها)، تعداد ۸۶۲ هزار و ۶۰۳ فقره از تسهیلات موصوف (معادل ۹۹.۷ درصد)  را پرداخت کرده اند.

همچنین امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است. طبیعی است برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه رفع می شود.

بر این اساس با احتساب تسهیلات پرداختی سه مرحله قبلی تا کنون از تعداد ۲۱ میلیون و ۵۶ هزار و ۴۲۴ خانوار معرفی شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، تعداد ۲۱ میلیون و ۵۱ هزار و ۲۱۴ سرپرست خانوار تسهیلات ۱۰ میلیون ریالی (در مجموع به مبلغ ۲۱۰.۵۱۲.۱۴۰ میلیون ریال) را دریافت کرده‌اند.

منبع : روابط عمومی بانک مرکزی ایران

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید