آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

“پایان بیمه” آغازی نو برای فعالان صنعت بیمه

مثلث مالی : همزمان با روز بیمه، کتاب «پایان بیمه!؛ فرجام بیمه ای که میشناختیم» نوشته «راب گالبریت» که توسط علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو ترجمه شده است، با حمایت بیمه سامان منتشر شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : همزمان با روز بیمه، کتاب «پایان بیمه!؛ فرجام بیمه ای که میشناختیم» نوشته «راب گالبریت» که توسط علیرضا جاهدی و ایمان ارسطو ترجمه شده است، با حمایت بیمه سامان منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سامان، «پایان بیمه» پرفروش ترین کتاب بیمه ای سایت آمازون در سال ۲۰۱۹ بوده است که ضمن بررسی چالش های پیش روی صنعت بیمه و با تمرکز بر بیمه های اموال و مسئولیت، راه حل های توسعه بیمه از جمله نقش اکوسیستم اینشورتک، دیجیتالی شدن و چشم انداز برهم زنندگی این صنعت در سال های پیش رو را تحلیل کرده است.

این کتاب در چهار بخش و ۲۴ فصل به روایت وضعیت فعلی، پیش رو و آینده صنعت بیمه می پردازد.

بخش اول کتاب، هفت نقص مهلک بیمه را بیان می کند و ماهیت کنونی بیمه گری را به چالش می کشد. در بخش دوم با عنوان سربالایی “سیلیکون ولی»، به این سوال پاسخ داده شده که «چرا فتح قله بیمه هنوز دست نیافتنی باقی مانده است؟”

بخش سوم کتاب، توضیح می دهد که اینشورتک چگونه می تواند صنعت بیمه را به یک پدیده انتقال ریسک کاملا دیجیتال تبدیل کند و سرانجام در بخش چهارم، به بازی ناشناخته ریسک و همچنین اندیشه هایی درخصوص آینده پیش رو پرداخته شده است. در انتهای کتاب نیز فرهنگ واژگان بیمه و اینشورتک آمده است.

“راب گالبریت” در اجرای ایده های نوآورانه در رشته بیمه های اموال و مسئولیت برای توسعه بازارها و افزایش سودآوری بیش از ۲۰ سال تجربه دارد. او که با لقب «جالب ترین مرد صنعت بیمه» شهرت یافته است، سخنران مدعو بسیاری از کنفرانس های صنعت بیمه، جزو رهبران فکری شناخته شده و همچنین یکی از اینفوئنسرهای حوزه اینشورتک است.

کتاب «پایان بیمه» با عنوان فرعی «فرجام بیمه ای که می شناختیم» به زودی در دسترس علاقه مندان خواهد گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید