آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

هر اونس طلا ۱۹۲۸ دلار شد

مثلث مالی : قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۵ درصد رشد به ۱۹۲۸ دلار و ۸۳ سنت رسید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۵ درصد رشد به ۱۹۲۸ دلار و ۸۳ سنت رسید.

به گزارش رویترز، در حالی که تشدید تنش ها بین آمریکا و چین موجب کاهش ارزش دلار شده و تشدید بحران کرونا این احتمال را تقویت کرده که بانک های مرکزی جهان به تزریق نقدینگی بیشتر به اقتصادهای ملی ادامه دهند، قیمت طلا امروز به بالاترین رقم تاریخ خود رسید.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با ۱.۵ درصد رشد به ۱۹۲۸ دلار و ۸۳ سنت رسید. اوایل امروز قیمت فلز زرد به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۱۹۳۳ دلار و ۳۰ سنت رسیده بود. قیمت طلا در معاملات آتی امروز نیز با ۱.۴ درصد رشد به ۱۹۲۴ دلار و ۲۰ سنت رسید. قیمت فلز نقره هم امروز با ۴.۵ درصد جهش به بالاترین رقم خود از سپتامبر ۲۰۱۳ یعنی ۲۳ دلار و ۸۶ سنت رسید.

به گفته ادوارد میر، تحلیلگر بازار طلا با توجه به کاهش قابل توجه ارزش دلار، بسیاری از دارایی ها در حال حرکت به سمت بازار طلا به عنوان محل امن سرمایه گذاری هستند. وی افزود: «تا زمانی که وضعیت کرونا رو به بدتر شدن است، بازار روی اقدامات محرک اقتصادی بانک های مرکزی حساب باز می کند و همه اینها در کنار از بین رفتن جذابیت بازار دلار برای سرمایه گذاری می تواند به رشد قیمت طلا کمک کند. ارزش دلار امریکا در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی به نزدیکی پایین ترین رقم ۲ سال گذشته رسیده است.

این در حالی است که تنش ها بین آمریکا و چین به بالاترین میزان خود در طی سال های گذشته رسیده و هیچ نشانه ای هم از کاهش تنش ها دیده نمی شود. در عین حال تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز ۱۶ میلیون نفر عبور کرده است .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید