آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

هدف بانک سینا تلاش برای دستیابی به جایگاه واقعی در نظام بانکی است

مثلث مالی : مدیرعامل بانک سینا با حضور در جمع کارکنان شعب کرمانشاه، بر تلاش جمعی جهت دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی و افزایش سهم تاکید کرد. دکتر ایمانی با بیان آنکه جذب منابع برای بانک بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: همکاران با اتکا به ظرفیت ها و امتیازات بانک باید برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی تلاش کنند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بانک سینا با حضور در جمع کارکنان شعب کرمانشاه، بر تلاش جمعی جهت دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی و افزایش سهم تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، دکتر ایمانی با بیان آنکه جذب منابع برای بانک بسیار با اهمیت است، خاطرنشان کرد: همکاران با اتکا به ظرفیت ها و امتیازات بانک باید برای دستیابی به جایگاه واقعی و شایسته در نظام بانکی تلاش کنند.
وی یکی از عوامل مهم در این زمینه را جذب منابع ارزان قیمت دانست و تصریح کرد: یکی از راه های جذب منابع ارزان قیمت، بازاریابی و تعامل با اشخاص حقوقی است چرا که این اشخاص هم زمینه حضور مشتریان جدید به بانک را فراهم نموده و هم با تزریق منابع ارزان قیمت به بانک و دریافت خدماتی چون تسهیلات و تعهدات، به افزایش و ارتقاء درآمدهای مشاع و غیرمشاع و نهایتا تقویت جایگاه بانک کمک می کنند.
مدیرعامل بانک سینا از مهمترین عوامل سودآوری هر شعبه را پرداخت تسهیلات برشمرده و افزود: همکاران باید ضمن رعایت دقیق دستورالعمل ها و ضوابط، بهداشت اعتباری در پرداخت تسهیلات برای کاهش معوقات را مدنظر داشته باشند.
دکتر ایمانی همچنین بر صدور ضمانت نامه ها و گشایش LC به عنوان یکی دیگر از راه های درآمد شعب تاکید کرد و اظهار داشت: اگرچه این موضوع یکی از امتیازات مهم در رشد عملکرد شعب است اما اگر همین موضوع بدون مطالعه و عدم بررسی اهلیت و توانایی ضمانت خواه و ذینفع، عملیاتی شود، بانک را با چالش های جدی همراه خواهد ساخت.
وی مطالبات غیرجاری در شعب را هم عامل مهمی در افزایش هزینه ها برشمرد و گفت: مطالبات غیرجاری، پول منجمد شده ای است که به چرخه تولید برنمی گردد و سبب افزایش هزینه های مضاعف به بانک می شود که با وصول آن می توان از این منابع در جهت رونق و رشد اقتصاد استفاده کرد.
وی همچنین افزایش اختیارات در شعب و مناطق را برای پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان عنوان کرد و بیان داشت: همکاران باید از فرصت های موجود در جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم نهایت بهره را ببرند، چرا که این امر هم رضایت خداوند و هم مردم را به همراه دارد.
دکتر ایمانی در پایان گفت: سرمایه انسانی باانگیزه می تواند بانک را به سمت پیشرفت و تعالی، سوق دهد به همین جهت ایجاد محیطی بانشاط و بدون دغدغه فکری، هدف مدیریت ارشد بانک سینا است.
گفتنی است در جریان سفر مدیرعامل بانک سینا، معاونین شعب و مناطق و سرمایه های انسانی و مدیر منطقه کرمانشاه و ایلام نیز حضور داشتند و شعب عشایر، مدرس؛ آیت اله کاشانی و حدادعادل کرمانشاه مورد بازدید ایشان قرار گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید