آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

سامانه تولید رمز یک‌ بار مصرف بانک کار آفرین رونمایی شد

مثلث مالی : بانک کارآفرین در راستای ارتقای امنیت کاربران خدمات مالی سامانه اینترنت‌بانک، از سامانه تولید رمز یک‌بارمصرف رونمایی کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک کارآفرین در راستای ارتقای امنیت کاربران خدمات مالی سامانه اینترنت‌بانک، از سامانه تولید رمز یک‌بارمصرف رونمایی کرد.

با نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار، کاربران خدمات مالی سامانه اینترنت‌بانک می‌توانند بدون نیاز به دستگاه توکن سخت‌افزاری، اقدام به دریافت رمز یک‌بارمصرف نمایند.

کاربران سامانه بانکداری اینترنتی این بانک، در صورت تمایل می‌توانند به هر یک از روش‌های حضوری (مراجعه به شعبه) و یا غیرحضوری (از طریق اینترنت‌بانک)، نسبت به فعال‌سازی نرم‌افزار رمزآفرین و استفاده از آن اقدام نمایند.

بر اساس این گزارش، مشتریانی که تاکنون نسبت به فعالسازی خدمات مالی در اینترنت‌بانک اقدام ننموده‌اند، کماکان می‌توانند با استفاده از رمز ثابت به سامانه اینترنت‌بانک خود ورود نمایند.

همچنین مشتریان جدید سامانه اینترنت‌بانک باید با مراجعه به شعبه نسبت به دریافت خدمات سامانه اینترنت‌بانک و همچنین فعالسازی توکن نرم‌افزاری اقدام نمایند.

منبع : روابط عمومی بانک کارآفرین

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید