آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

نخستین همایش “ملی تداوم کسب و کار خانوادگی” برگزار می شود

مثلث مالی : " نخستین همایش ملی تداوم کسب و کار خانوادگی" درپاییز 1401 برگزار می شود . به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی ، تمامی سازمان ها و بنگاه های ایرانی دربخش های ساخت و تولید ، خدمات ، بهداشت و درمان و سلامت ، آموزش و بخش عمومی که شامل تعریف کسب و کار خانوادگی اعم از تعاونی ها، اصناف و شرکت های خصوصی می شوند ، می توانند متقاضی این جایزه باشند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : ” نخستین همایش ملی تداوم کسب و کار خانوادگی” درپاییز ۱۴۰۱ برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی ، تمامی سازمان ها و بنگاه های ایرانی  دربخش های ساخت و تولید ، خدمات ، بهداشت و درمان و سلامت ، آموزش و بخش عمومی که شامل تعریف کسب و کار خانوادگی اعم از تعاونی ها، اصناف و شرکت های خصوصی می شوند ، می توانند متقاضی این جایزه باشند.

 رضا زمانی طراح و مدیراجرایی همایش درباره طراحی برگزاری آن به پایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی گفت : تجربه ۲۲ ساله ام از  آموزش، مشاوره و تحقیق در حوزه کسب و کارهای خانوادگی و همچنین گردآوری کتاب «نامه¬ای به فرزندم» موجب شد تا طرح اولیه این همایش تدوین شود.

زمانی گفت : گردآوری کتاب “نامه ای به فرزندم ” چهارسال یعنی طی سال های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۹ به طول انجامید که دراین مدت در خدمت مفاخر و بزرگان کارآفرینی، تولید و صنعت کشور بودم و تجربیات و رموز موفقیت بیش از ۷۴ تن از بزرگان و رهبران کسب و کارهای خانوادگی ایران را خطاب به فرزندان و جوانان آینده ساز کشور گردآوری و منتقل کردم ، سپس تصمیم گرفتم ، این همایش و رخداد ملی را بنیانگذاری نمایم.

وی خاطرنشان کرد : همایش ملی تداوم کسب و کار خانوادگی ، در سطح ملی تعریف شده است و به برترین کسب و کارهای ایرانی که شاخص های تعریف شده در سطوح مختلف تندیس تعلق می گیرد .

به گفته طراح اصلی همایش این جایزه به تفکیک در بخش های «ساخت و تولید»، «خدمات»، «بهداشت، درمان و سلامت»، «آموزش» و بخش «عمومی» به اجرا درمی آید.

زمانی جایزه تمایز در تداوم کسب و کار خانوادگی را تندیس طلایی اعلام کرد و گفت : جایزه تعهد به تداوم کسب و کار خانوادگی تندیس نقره ای و جایزه در مسیر تداوم کسب و کار خانوادگی تندیس برنزی است .

او ترویج، تداوم و تعالی کسب و کارهای خانوادگی ایران ، تشویق کسب و کارهای خانوادگی برای انجام عملیات خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدیدها، و زمینه های بهبود و ارتقاء ، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات موفق کسب و کارهای خانوادگی و نهادینه شدن اصول و روش های علمی و تجربی تداوم و ترویج مالکیت، جانشینی و مدیریت در میان خانواده ها و کسب و کار متعلق به ایشان را اهداف اصلی همایش معرفی کرد .

زمانی درخصوص دامنه شمول همایش یاد آورشد : کلیه سازمان ها و بنگاه های ایرانی که شامل تعریف کسب و کار خانوادگی می گردند اعم از تعاونی ها، اصناف، شرکت های خصوصی، و … می توانند متقاضی این جایزه باشند.

وی ـ کمیته راهبری ـ کمیته علمی و داوری و  مجری طرح را ارکان اجرایی همایش عنوان کرد و ادامه داد : از اوایل شهریور ۱۴۰۰ اطلاع رسانی آغاز می شود ، فعالیت های اجرایی، آموزش و برگزاری کارگاه ها طی پاییز ۱۴۰۰ انجام خواهد شد و بازدید و جلسات و برگزاری کارگاه های توجیهی در شرکت ها از آذر الی اردیبهشت ۱۴۰۱برگزار می شود .

زمانی افزود : طبق برنامه دریافت مدارک و فرم های سنجش و نهایی کردن نتایج جلسات و اجرای مراحل طرح در کسب و کارها در خرداد الی مرداد ۱۴۰۱و رتبه بندی و استخراج نتایج پیشرفت در شهریور ۱۴۰۱ اجرا می شود و درنهایت همایش پایانی و اعلام نتایج در آبان ۱۴۰۱برگزار خواهد شد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید