آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

نخستین “نشست هیات موسس بازار متشکل بیمه” سه شنبه برگزار میشود /

مثلث مالی : نخستین نشست اعضای هیات موسس بازار متشکل بیمه سه شنبه صبح در بیمه مرکزی ایران برگزار می شود. یونس مظلومی عضو هیات موسس بازار متشکل بیمه دراین باره به مثلث مالی گفت : هنوز جزییات طرح مشخص نیست و ابتدای کار هستیم اما آنچه به عنوان صحبت اولیه مطرح شده ، ساماندهی بازار از نظرتعیین شرایط و نرخ دهی فنی بیمه های مهندسی - نفت و انرژی برای ریسک های بزرگ ، هدف تشکیل این بازار است .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : نخستین نشست اعضای هیات موسس بازار متشکل بیمه سه شنبه صبح در بیمه مرکزی ایران برگزار می شود.

یونس مظلومی عضو هیات موسس بازار متشکل بیمه دراین باره به مثلث مالی گفت : هنوز جزییات طرح مشخص نیست و ابتدای کار هستیم اما آنچه به عنوان صحبت اولیه مطرح شده ، ساماندهی بازار از نظرتعیین شرایط و نرخ دهی فنی بیمه های مهندسی – نفت و انرژی برای ریسک های بزرگ ، هدف تشکیل این بازار است .

یونس مظلومی – عضو هیات موسس بازار متشکل بیمه

مظلومی تاکید کرد : اکنون در بخش ریسک های بزرگ بازار ، شرایط به نفع بیمه گذاران تعیین شده و نرخ ها به شدت غیرفنی است .

مدیرعامل بیمه تعاون درپاسخ به این پرسش که ” آیا در دوران تحریم و درغیاب بروکر و لیدرخارجی ، برای ریسک های نفت و انرژی که به صورت کنسرسیوم تحت پوشش قرار می گرفت . نرخ و شرایط فنی رعایت نشده است ؟ ” توضیح داد : در دوران تحریم ، ریسک ها در داخل کشور ماند و شرکت ها به تنهایی ظرفیت قبولی آن را نداشتند و به صورت کنسرسیوم بین چند شرکت توزیع شدند.

مظلومی ادامه داد : این کنسرسیوم ها به صورت جزیره ای و با حضور چند شرکت بیمه تشکیل شدند و تمام شرکت ها حضور نداشتند ، یک لیدر با تعیین نرخ وشرایط بیمه گر اصلی است و مازاد ریسک بین چند شرکت توزیع شده است ، ضمن آنکه اعضای هرکنسرسیوم متفاوت است .

مظلومی گفت : درشرایط کنونی به تشکل نوینی که بتواند بازار را ساماندهی کند ، نیاز داریم .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید