آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مدیر روابط عمومی بیمه تعاون عضو شورای سیاستگذاری همایش بیمه و توسعه شد

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری پنل های سندیکای بیمه گران ایران در همایش بیمه و توسعه منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران، سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری پنل های سندیکای بیمه گران ایران در همایش بیمه و توسعه منصوب کرد.

در این حکم تأکید شده تا براساس سیاست های متخذه، از کارشناسان خبره صنعت و دانشگاه و تولید محتوای علمی و نوآورانه برای بهره مندی مخاطبین بیمه در کشور استفاده شود.

همچنین محمدی، در «پنل تخصصی فرهنگ سازی با عنوان فرهنگسازی بیمه ای در عصر دیجیتال» که برای نخستین بار در همایش بیمه و توسعه برگزار می شود به عنوان مدیر پنل، حضور خواهد داشت و این پنل با ترکیب ۹ عضو از فعالان درون و برون صنعت در این حوزه به زودی اعضای خود را معرفی و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

شایان ذکر است، محمدی در کارنامه خود، هفت سال مدیریت روابط عمومی بیمه رازی و عضویت در کارگروه تخصصی مدیران روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، شورای مدیران روابط عمومی بیمه مرکزی و نیز دبیری کارگروه تبلیغات را داشته و از فروردین ۱۴۰۰ به عنوان مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون مشغول به فعالیت است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید