آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مدیرعامل بیمه پاسارگاد : گسست مقطعی آموزش ، بین دو نسل فاصله انداخت

مثلث مالی : معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفت : جذب نیروی انسانی برای شرکت‌های بیمه در حال حاضر کار آسانی است اما جذب نیرویی که فاصله‌ی نیروهای قبلی و جدید را پر، و تجربه و تخصص را در کنار هم اجرا کند، جای کار دارد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : معصوم ضمیری مدیرعامل شرکت بیمه پاسارگاد گفت : جذب نیروی انسانی برای شرکت‌های بیمه در حال حاضر کار آسانی است اما جذب نیرویی که فاصله‌ی نیروهای قبلی و جدید را پر، و تجربه و تخصص را در کنار هم اجرا کند، جای کار دارد.

معصوم ضمیری درگفت و گو با خبرنگارپایگاه خبری – تحلیلی مثلث مالی ، درباره ” نبود نیروی انسانی  متخصص ، آن هم با گذشت بیش از ۸۵ سال ازآغاز صنعت بیمه‌گری در ایران ، گفت : توجه به شرایط موجود و نگاه واقع‌بینانه به گسست مقطعی آموزش بعد از انقلاب، باعث شد بین دو نسل فاصله بیفتد و گرچه تکنولوژی و اطلاعات آن را جبران کرد، اما باعث شد نیروهای آموزش‌دیده‌ی آکادمیک از تجربه‌ی پیشینیان دور بمانند که البته دولتی شدن شرکت‌های بیمه، بر شدت آن افزود.

وی ادامه داد: جذب نیروی انسانی برای شرکت‌های بیمه در حال حاضر کار آسانی است اما جذب نیرویی که فاصله‌ی نیروهای قبلی و جدید را پر، و تجربه و تخصص را در کنار هم اجرا کند، جای کار دارد چنانکه در کشورهای دیگر هم حوزه هایی به آموزش این مباحث می‌پردازند.

ضمیری تصریح کرد: شرکت‌هایی که توانسته‌اند تعامل بین نیروهای پیشکسوت و با تجربه و نیروهای جوان و دانش‌پذیرفته را حفظ و تقویت کنند، به موفقیت بیشتری نائل آمده‌اند که ما قائل هستیم در بیمه پاسارگارد توانسته‌ایم با سیاستی خاص به آشتی نیروهای کارآزموده و جوان برسیم.

مدیرعامل بیمه پاسارگاد با یادآوری مطلبی تحت عنوان نهضت نسل سوخته درصنعت بیمه ، گفت: نسل سوخته نباید منتظر تعارف بماند! خودش باید با این همه شرکت خصوصی، تخصص و توانایی خود را ثابت نماید و قطعا اگر نتایج قابل قبولی ارائه نماید، شاهد تغییراتی در نظام مدیریتی شرکت‌های بیمه خواهند بود.

وی تصریح کرد: باید به دنبال پل ارتباطی منطقی بین این دو نسل باشیم و اگر کارنامه و نتیجه موفقی از این نسل مشاهده کردیم، فضای پذیرش آنان را توسط نسل پیشکسوت آماده کنیم و در رده‌ی مدیریت‌های هرمی شرکت‌های بیمه باید همکاری‌ای به وجود بیاید تا “تجارب گذشته” و “دانش امروزی” به هم پیوسته و مشکلات امروز بازار صنعت بیمه را در آینده، بهتر مرتفع کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید