آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مدیرعامل بیمه ایران : بازگشت تعرفه ها غیرممکن است

مثلث مالی : آیا بازار بیمه کشورمان در انتظار بازگشت تعرفه هاست؟ مدیرعامل بیمه ایران درپاسخ به این پرسش به مثلث مالی گفت : بازگشت تعرفه به بازار سخت و تقریبا غیرممکن است .

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : آیا بازار بیمه کشورمان در انتظار بازگشت تعرفه هاست؟

مدیرعامل بیمه ایران درپاسخ به این پرسش به مثلث مالی گفت : بازگشت تعرفه به بازار سخت و تقریبا غیرممکن است .

محمد رضایی دراین باره توضیح داد : البته ، زمانی که تعرفه ها حذف شد ، صنعت بیمه به بلوغ فرهنگی لازم برای فعالیت دربازار آزاد نرسیده بود. زیر ساخت ها فراهم نبود ، تخصص کافی وجود نداشت و تمام این موارد کنار یکدیگر موجب لطمه های زیادی به این صنعت شد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اینکه تدوین تعرفه و تعیین نرخ برای تک تک رشته ها درشرایط حاضر به صلاح نیست و غیرممکن است . ادامه داد : کمیته فنی در شرکت های بیمه و بهره مندی از هوش مصنوعی که بتواند با شناسایی ریسک ، نرخ متناسب تعیین نماید ، میتواند در حل این چالش مفید باشد .

رضایی در پاسخ به این پرسش که ” چرا اقدام سندیکا در جهت ساماندهی بازار با بازدید دبیرکل سندیکا از بیمه ایران آغاز شد ؟ یاد آورشد : بیمه ایران ، راهبر صنعت بیمه است .

وی ادامه ادامه داد : هرچه بیمه گران همدل و متحد باشند به نفع مجموعه صنعت و درنهایت کشور است ، همین اتحاد موجب شد تا سندیکا در جهت یکسان سازی مناقصات بیمه ای گام مهمی بردارد، این اقدام از خواسته های نامعقولی که برخی بیمه گذاران داشتند جلوگیری خواهد کرد و مبنای صدور بیمه نامه ، اعمال درست مدیریت ریسک خواهد بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید