آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مدیرعامل بیمه ایران : ارزیاب خسارت پروژه های بزرگ باید مستقل باشد

مثلث مالی : مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت : در شرکت بیمه ایران هیچ گاه گفته نشده ، فقدان نیروهای متخصص داریم و این شرکت با دارا بودن حرفه ای ترین کارشناسان رهبری کنسرسیوم بیمه پروژه های ملی را برعهده دارد . بختیاری درگفت و گو با پایگاه خبری مثلث مالی فرآیند ارزیابی خسارات در پروژه های بزرگی مانند پالایشگاه را دارای دو مرحله دانست و درخصوص مرحله اول گفت: بعد از وقوع حادثه ابتدا ارزیابی توسط متخصصان همان رشته صنعتی انجام و گزارش اصلی با نگاه مهندسی و تخصصی از علل حادثه و خسارت ها نوشته می شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مجید بختیاری مدیرعامل شرکت بیمه ایران گفت : در شرکت بیمه ایران هیچ گاه گفته نشده ، فقدان نیروهای متخصص داریم و این شرکت با دارا بودن حرفه ای ترین کارشناسان رهبری کنسرسیوم بیمه پروژه های ملی را برعهده دارد .

بختیاری درگفت و گو با پایگاه خبری مثلث مالی فرآیند ارزیابی خسارات درپروژه های بزرگی مانند پالایشگاه را دارای دو مرحله دانست و درخصوص مرحله اول گفت: بعد ازوقوع حادثه ابتدا ارزیابی توسط متخصصان همان رشته صنعتی انجام و گزارش اصلی با نگاه مهندسی و تخصصی ازعلل حادثه و خسارت ها نوشته می شود .

وی در تشریح مرحله دوم ارزیابی خسارات گفت : بعد از ارایه گزارش اولیه ، نوبت به محاسبات و ارزیابی با نگاه و قواعد بیمه گری است که طبق آیین نامه ۸۵ شورای عالی بیمه و تجربه جهانی برای رعایت اصل بی طرفی ، انصاف و نگاه مستقل، ارزیابی خسارات برون سپاری می شود و این برون سپاری به منزله نبود کارشناسان متخصص درشرکت بیمه نیست .

مدیرعامل بیمه ایران ادامه داد : البته توجه داشته باشید ، استخدام کارشناس تمام صنایع درشرکت بیمه نه توجیه اقتصادی دارد و نه ضرورت . درتمام دنیا ارزیابان خسارت حضور دارند و در موارد خسارت پروژه های بزرگ وارد عمل می شوند که به هیچ وجه نشانه نبود کارشناس حرفه ای دربیمه گراصلی نیست .

بختیاری با یاد آوری اینکه برای اولین بار نیست که در بیمه ایران ارزیابی خسارات برون سپاری می شود و طی سالیان گذشته هم انجام شده است ، افزود : در صورت های مالی بیمه ایران به ویژه سال گذشته رقم قابل توجهی به اجرای همین آیین نامه ۸۵ حتی در رشته شخص ثالث تعلق دارد .

وی با بیان اینکه شخصا به همراه معاون فنی شرکت بیمه ایران از پالایشگاه تهران محل حادثه بازدید کرده است ، درخاتمه تاکید کرد : بیمه ایران به عنوان لیدر این قرارداد موظف است با نگاهی حرفه ای و با عقلانیت پرونده را به سرانجام رسانده و خسارات پروژه ملی را درقالب کنسرسیوم جبران نماید .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید