آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

مدیرعامل بانک سینا : پیشرفت و ترقی از مسیر رضایت مشتریان محقق می شود

مثلث مالی : مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بانک سینا در دیدار با کارکنان شعب استان خراسان رضوی و جنوبی با بیان آنکه مسیر پیشرفت و ترقی بانک با رضایت مشتریان فراهم می شود، بر تلاش مضاعف جهت تحقق اهداف و سیاست های بانک در این زمینه تاکید کرد.
دکتر ایمانی با اشاره به آنکه استراتژی بانک سینا، ارائه خدمات کیفی و کمّی مطلوب به مشتریان است، افزود: در حال حاضر، تنوع و کیفیت محصولات و خدمات بانک سینا در وضعیتی مناسب قرار دارد که با توجه به افزایش اختیار عمل مدیران مناطق و شعب، فرصت مناسبی در جهت پاسخگویی به نیازهای بانکی مشتریان به ویژه در ماه های پایانی سال و تامین رضایت ایشان است.
وی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان در بهبود شاخص های عملکردی نیز گفت: یکی از عوامل مهم در تامین رضایت مشتریان و عامل محرکه و زمینه ساز پیشرفت سازمانی، رضایت سرمایه انسانی است که توجه به دغدغه ها و مسائل معیشتی آنها می تواند به حرکت در مسیر پیشرفت و تعالی بانک سرعت ببخشد و مدیریت بانک نیز سعی خود را بر تامین اهداف این بخش متمرکز ساخته است.
دکتر ایمانی به ظرفیت های بالای استان خراسان اشاره و خاطرنشان کرد: استان خراسان در زمره استانهای مستعد و با قابلیت در بحث صنعتی و کشاورزی است و لذا انتظار داریم از این ظرفیت ها و پتانسیل ها به بهترین نحو در جهت بهبود عملکردها و ارتقاء جایگاه بانک استفاده گردد.
وی بر لزوم اعطای تسهیلات با رعایت ضوابط اعتبارسنجی تاکید کرد و افزود: اقدام مدبرانه کارکنان در پرداخت تسهیلات، زمینه ساز ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف است و برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ باید تدبیر و درایت را همواره در تصمیم‌گیری‌های خود مدنظر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک سینا، سفرهای استانی و دیدار با کارکنان را عاملی مهم در شناسایی امتیازات و برتری های بانک دانست و گفت: این امر می تواند در شناسایی و رفع مسائل و مشکلات پیش روی فعالیت ها و نیز خدمات رسانی بهینه و سریع به مشتریان نیز موثر باشد.
گفتنی است در این سفر، معاونین “امور شعب و مناطق” و “مهندسی و پشتیبانی” و مدیر و معاون منطقه خراسان نیز حضور داشتند و شعب تربت حیدریه، بیرجند، گناباد و کاشمر مورد بازدید مدیرعامل بانک و هیات همراه قرار گرفت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید