آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

قرارداد همکاری کارانت با بیمه کارآفرین

مثلث مالی : شرکت توان آفرینان آرامش فردا (کا رانت) با هدف جذب و توانمند سازی شبکه فروش با شرکت بیمه کارآفرین، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت توان آفرینان آرامش فردا (کارانت) با هدف جذب و توانمند سازی شبکه فروش با شرکت بیمه کارآفرین، تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

روابط عمومی کارانت اعلام کرد : این شرکت در سال ۱۳۹۸ با هدف توسعه و توانمندسازی شبکه فروش فعالیت خود را آغاز کرده و پس از انعقاد قرارداد همکاری با شرکت بیمه سامان، اکنون توانسته است با معرفی خدمات قابل ارائه با شرکت بیمه کارآفرین درجهت جذب و افزایش توانمندی نمایندگان جنرال آیین نامه ۷۵ و نمایندگان عمر آیین نامه ۹۶ و بازاریابها قرارداد همکاری منعقد نماید .

سعیدی، مدیرعامل شرکت کارانت درباره فعالیت این شرکت اظهارداشت: شبکه فروش نیازمند بروز رسانی و راهبری در حوزه بازاریابی، فروش و آموزش های مستمر مهارتی و انگیزشی بوده و دراین راستا اقدام به راه اندازی پورتال جامعی نموده ایم تا تمامی عوامل فروش صنعت بیمه از خدمات قابل ارائه در زمینه های منتورینگ، کوچینگ و ایونت های آموزشی انگیزشی به صورت مجازی یا حضوری بهره مند شوند و قصد داریم تا آموزش های اینشورتک را جهت شبکه فروش به صورت کاملا کاریردی اجرا کنیم.
وی افزود: توسعه شبکه فروش باید با افزایش عوامل فروش بازاریاب یا نماینده های عمر آیین نامه ۹۶صورت پذیرد و این تنها راهکار توسعه فروش محصولات بیمه ای به ویژه در حوزه بیمه های زندگی و درمان خانواده خواهد بود و با این رویکرد، شرکت های بیمه ای به شبکه ای پایدار خواهند رسید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید