آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

قدردانی مدیرعامل بانک صادرات از خیرین مدرسه ساز

​در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، حجت‌اله صیدی از تلاش‌های اعضای ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران قدردانی کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیرعامل بانک صادرات ایران از تلاش‌های اعضای ستاد خیرین مدرسه‌ساز این بانک قدردانی کرد.

​در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و جمعی از مدیران ارشد بانک صادرات ایران برگزار شد، حجت‌اله صیدی از تلاش‌های اعضای ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران قدردانی کرد.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران، بر ایفای مسئولیت اجتماعی بانک برای تأمین فضای آموزشی مناسب برای دانش‌آموزان مناطق کمتر برخوردار کشور تأکید شد.

بانک صادرات ایران همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود پیشقدم بوده و به عنوان یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی خود در نوسازی، تجهیز و تأمین فضای آموزشی مناسب برای آینده‌سازان کشور تلاش کرده است.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران تاکنون احداث ١٨ مجتمع آموزشی در نقاط محروم کشور را در کارنامه خود دارد که آخرین نمونه آن، ساخت مدرسه در روستای تشویر استان زنجان بود.

این ستاد در دو سال گذشته با بهره‌برداری از ٣٠١ پروژه به ارزش بالغ بر ١٠١ میلیارد ریال در مناطق مختلف زلزله‌زده و سیل‌زده خدمت‌رسانی به مردم محروم کشور را تداوم بخشیده است.

ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک صادرات ایران طی سال‌های ٩٧ و ٩٨ با اجرا و بهره‌برداری از ٣٠١ پروژه عمرانی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه و مناطق سیل‌زده در استان‌های مختلف کشور ١٠١ میلیارد و ٩٠ میلیون ریال به این امر اختصاص داده است.

طی دو سال گذشته این ستاد با احداث و بهره‌برداری از ٢۵٠ منزل مسکونی، ساخت و تعمیر ۶٨ مجتمع آموزشی، سه سالن ورزشی، دو شبکه فاضلاب و آبرسانی روستایی، دو مسجد، یک قرارگاه فرهنگی اجتماعی، یک حوزه علمیه، هشت خانه بهداشت، یک سالن اجتماعات، یک کانون فرهنگی، یک خوابگاه دانش‌آموزی، یک مرکز توان‌بخشی و همچنین کمک‌های نقدی و خرید کانکس و … به کمک مردم آسیب‌دیده از حوادث غیر مترقبه در مناطق مختلف کشور پرداخته است.

منابع تخصیص یافته  برای انجام این حمایت‌ها از محل حقوق و مزایای کارکنان شاغل و بازنشسته بانک صادرات ایران، کمک‌های مردمی و خیرین کشور تامین شده که با اعتماد به بانک صادرات ایران، همچنان شرایط خدمتگذاری به مردم محروم کشور را فراهم کرده است.


تاکید برنظام ارزیابی عملکرد شعب بانک

همچنی مدیرعامل بانک صادرات ایران با تاکید بر اینکه موفقیت‌های به دست آمده طی دوسال و نیم اخیر در بانک با زحمات همه کارکنان حاصل شده، گفت: بانک صادرات ایران همانند همه سازمان‌های بزرگ به نظام ارزیابی عملکرد نیازمند است و در رعایت آن نباید تبعیض و انگیزه بخشی به کارکنان با غفلت مواجه شود.

حجت‌اله صیدی در مراسم تجلیل از ١٠ رئیس حوزه و رئیس شعبه برتر بانک صادرات ایران با بیان این مطلب، افزود: مهم این است که نظام ارزیابی عملکرد منصفانه باشد که خوشبختانه در بانک صادرات ایران روند منصفانه و مثبتی داشته است.

وی با تاکید بر این که مدیریت یک ابزار چند وجهی است، اظهار کرد: باید همه ابعاد، عملکردها و فرآیندها در نظر گرفته شود و در بانک صادرات ایران تلاش شده تا هم نظام ارتقاء و هم نظام پرداخت پاداش  بر اساس عملکرد باشد.
در این نشست روسای برتر حوزه‌ها و شعب در خصوص معیارهای ارتقای کارکنان و نقش آزمون‌های جانشین‌پروری در بهبود دانش همکاران نظرات خود را بیان کردند.
١٠ رئیس برتر حوزه از سه امور شعب استان تهران و البرز و مناطق شمال و جنوب کشور و همچنین روسای شعب برتر از هفت استان بانک صادرات ایران با حضور حجت‌اله صیدی و مدیران ارشد بانک مورد قدردانی قرار گرفتند.
در این جلسه از علی عباسی رئیس حوزه ٣ منطقه مرکز تهران، عبدالله رنجبر رئیس حوزه ٢ بوشهر و ابراهیم رمضانی رئیس حوزه یک مازندران تقدیر به عمل آمد. همچنین علیرضا زارع رئیس شعبه بازرگانان استان فارس، مرتضی کریم رئیس شعبه ساجد خراسان رضوی، محمود احمدی سامانی رئیس شعبه بورس کالای تهران، داریوش عسگری رئیس شعبه قره‌چمن آذربایجان شرقی، مهدی پیری رئیس شعبه هیدج استان زنجان، اسفندیار مرادی رئیس شعبه حاج مرادی خوزستان و محسن اسماعیلی رئیس شعبه رودبارجنوب از استان کرمان به ترتیب به عنوان روسای برتر شعب مناطق تهران و البرز و شمال و جنوب کشور معرفی و از زحمات آنها تجلیل شد.

منبع : نقدینه

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید