آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

فروش ویژه بیمه نوین در «جشنواره پائیزه»

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین به پاس قدردانی از همراهی مشتریان، محصولات بیمه­‌ای خود را با شرایط ویژه در آبان ماه ارائه می‌کند.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه نوین  به پاس قدردانی از همراهی مشتریان، محصولات بیمه­‌ای خود را با شرایط ویژه در آبان ماه ارائه می‌کند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین المل بیمه نوین؛ این شرکت در جشنواره فروش خود تحت عنوان «جشنواره پائیزه»، بیمه نامه­‌های بدنه اتومبیل، آتش سوزی منازل مسکونی، آتش سوزی صنعتی و غیر صنعتی را از تاریخ یکم الی دهم آبان ماه با شرایط ویژه ارائه می‌نماید.همچنین به دلیل استقبال مشتریان « جشنواره مهربان» بیمه نوین که به فروش ویژه محصول بیمه عمر و سرمایه‌­گذاری اختصاص داشت، تا ۳۰ آبان ماه تمدید شد.
علاقه‌مندان برای کسب آگاهی بیشتر از شرایط خرید این محصولات بیمه ای، می‌توانند علاوه بر مراجعه به شعب و نمایندگی‌های بیمه نوین، به سامانه اینترنتی این شرکت به ‌آدرسwww.novininsurance.com   مراجعه نموده و یا با شماره تماس ویژه بیمه نوین ۰۲۱۷۵۰۶۷۲۲۲  تماس حاصل نمایند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید