آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

فردا آغاز پیش فروش ۴ محصول سایپا / برندگان طرح پیش فروش مشارکت در تولید مشخص شدند

مثلث مالی : قرعه کشی برندگان طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا برای سه محصول «شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس » امروز (شنبه) انجام شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : قرعه کشی برندگان طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا برای سه محصول «شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس » امروز (شنبه) انجام شد.

قرار است براساس این طرح محصولات یاد شده با موعد زمان تحویل شهریور و مهر ۱۴۰۰ عرضه ‌شوند. برای خودرو شاهین، پیش‌پرداخت ۸۰ میلیون تومانی با سود مشارکت ۶ و سود انصراف سه درصد، برای خودرو کوییک. اس مبلغ ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای خودرو ساینا. اس مبلغ ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان با سود مشارکت ۵.۶ و سود انصراف ۵.۳ درصدی در نظر گرفته شده است.

قیمت نهایی خودرو های یاد شده بر اساس قیمت در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان محاسبه خواهد شد و همه محدودیت‌های موجود در طرح‌های قبلی، در طرح فروش مشارکت در تولید نیز برقرار است.

اسامی برندگان قرعه کشی فردا ( یکشنبه ) ساعت ۱۲ پس از بارگذاری در سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا به نشانی saipa.iranecar.com قابل رویت است و برای منتخبان پیامک ارسال می شود.

قائم مقام سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در مراسم قرعه کشی گفت: برای این سه محصول ۱۲۷ هزار و ۷۱ نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد سه هزار و ۲۳۲ نفر واجد شرایط نبودند، بنابراین قرعه کشی امروز از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ نفر انجام می شود.

«مجید باقری» اضافه کرد: بیشترین استقبال از خودروی کوییک. اس با ۴۹ هزار و ۴۷۴ ثبت نام بود در حالی که ظرفیت سه هزار دستگاه برای آن وجود دارد.

به گفته وی، خودروی شاهین با ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر متقاضی و ظرفیت دو هزار دستگاه و ساینا. اس با ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر متقاضی و دو هزار و ۵۰۰ دستگاه ظرفیت پس از خودروی کوییک اس قرار دارند، به این ترتیب بطور متوسط به ازای هر ۱۰ نفرمتقاضی، یک نفر برنده قرعه کشی خواهد شد.

فردا، آغاز پیش فروش ۴ محصول

باقری گفت : قرار است از فردا (یکشنبه) دو مدل خودرو کوییک و دو محصول وانت ۱۵۱ به شیوه مشارکت در تولید عرضه شوند. وی اضافه کرد: این شرکت تلاش می کند که تا پایان شهریورماه معوقات ۱۸ محصول خود را به روز کند و محصولات معوق به مشتریان نداشته باشیم. باقری خاطرنشان کرد: پس از عید غدیر خم تولید محصول ساینا اس که در حقیقت فیس لیفت ساینا است، انجام می‌شود و این خودرو را می توان زودتر از زمان مقرر در اختیار مشتریان قرار داد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید