مثلث مالی : با راه اندازی سامانه جامع پرداخت الکترونیکی درعملیات غیربیمهگری ، صدور چک حذف و پرداخت آنلاین به مشتریان بیمه ایران اجرایی شد
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ایران ، علی حسین طهماسبی مدیر کل امور مالی با اعلام این خبر افزود : امروزه ارائه خدمات الکترونیک مطلوب و مناسب به مشتریان، سرلوحه اقدامات بیمه ایران بعنوان یک شرکت بازرگانی مشتری محور قرار گرفته است و بیمه ایران بعنوان لیدر صنعت بیمه کشور همواره با پشتیبانی و شناسایی راهکارهای جدید ، در صدد بهبود فرآیند ها ، نیازمندیها و چالشهای صنعت بیمه کشور است .
این شرکت در راستای تاکیدات مدیر عامل و با درک این شرایط، تلاش می کند تا با حرکت هوشمندانه در مسیر بیمه گری دیجیتال، خدمات متنوعی در صدور وپرداخت خسارت الکترونیکی در عملیات های بیمه گری وغیر بیمه گری به نحو مطلوب به مشتریان ارائه دهد.
به همین جهت سامانه ” بیمه ایران من” ، ارائه خدمات اینترنتی و هوشمندسازی سامانه های دریافت و پرداخت حق بیمه ، خسارت و سایر هزینه ها ، به منظور افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و گام برداشتن در مسیر تحقق بیمه داری دیجیتال، صورت می گیرد.
در این خصوص مدیریت مالی شرکت اقدامات متعددی در ماه های گذشته با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات و آمار آغاز کرد و اخیرا توانست با جمع آوری حساب های بانکی جاری ، توفیقات زیادی در زمینه پرداخت الکترونیک و بدون صدور چک در عملیات های غیر بیمه گری کسب نماید.