آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

عضو هیات مدیره بانک سینا چهره ماندگار شد

عضو هیات مدیره بانک سینا در سومین جشنواره چهره های ماندگار حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت سال 99 به عنوان چهره شاخص و ماندگار انتخاب شد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : عضو هیات مدیره بانک سینا در سومین جشنواره چهره های ماندگار حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت سال ۹۹ به عنوان چهره شاخص و ماندگار انتخاب شد.

هیات داوران سومین جشنواره چهره های ماندگار حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت، عنوان و تندیس چهره شاخص این صنعت در سال ۹۹ را به محمدرضا ساروخانی عضو هیات مدیره بانک سینا اهدا کرد.
از جمله شاخصه های ارزیابی داوران جهت انتخاب چهره های برتر و شاخص، می توان به سوابق علمی و تحصیلی و نیز سوابق اجرایی و خدماتی اشاره کرد.
ساروخانی که از مدیران پیشکسوت و با تجربه نظام بانکی است، از سال ۹۴ در بانک سینا حضور داشته و پیشینه فعالیت در سمت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ملت را نیز در کارنامه دارد.
گفتنی است جشنواره چهره‌های ماندگار، هر سال همزمان با نمایشگاه تراکنش ایران برگزار و طی آن چهره‌های شاخص حوزه صنعت بانکداری، مالی و پرداخت توسط هیأت‌ داوران این جشنواره معرفی و از پیشکسوتان این صنعت تقدیر می‌شود.
سومین دوره جشنواره چهره های ماندگار، روز چهارشنبه ۲۴ دی ماه جاری با حضور چهره ها و مقامات نظام بانکی و پرداخت در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد./ بانک سینا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید