آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

عرضه ۱۸۰ میلیون دلار در بازار ارز / در۴۸ ساعت گذشته

مثلث مالی : اطلاعات دریافتی خبرنگار تسنیم بیانگر عرضه ۱۸۰ میلیون دلار در بازار ارز از روز سه‌شنبه تا ظهر امروز است که از این میزان ۵ میلیون دلار فروش رفته است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اطلاعات دریافتی خبرنگار تسنیم بیانگر عرضه ۱۸۰ میلیون دلار در بازار ارز از روز سه‌شنبه تا ظهر امروز است که از این میزان ۵ میلیون دلار فروش رفته است.

بعد از ثبت رکوردهای بالا در بازار ارز و عبور دلار از کانال ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان با ورود بازارساز به بازار قیمت‌ها تغییر جهت داد و با سیر نزولی همراه شد. قیمت ارز از روز سه شنبه با ورود بازارساز و عرضه سنگین ارز کاهشی شده و فعالان بازار پیش بینی می کنند این روند قیمتی همچنان در بازار ادامه داشته باشد. اطلاعات دریافتی خبرنگار تسنیم بیانگر آن است که از روز سه شنبه تا ظهر امروز پنج‌شنبه ۱۸۰ میلیون دلار توسط بازار ساز وارد بازار شده که فقط ۵ میلیون دلار فروش رفته است.

حضور پرقدرت بازارساز و با عرضه سنگین ارز موجب شده تا ظرف ۳ روز سقوط نرخ ارز در بازار آغاز شود و بازگشت دلار از کانال ۲۰ هزار تومان به ۱۸ هزار تومان شود. صرافی ها و فعالان بازار پیش بینی می کنند عرضه های ارز از سوی بازار ساز در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد و همین امر سبب کاهش بیشتر قیمت ها خواهد شد. فعالان بازار می گویند: بازار به شدت ریزشی شده و فروشنده زیاد است و خریدار کم است؛ احتمالا از ابتدای هفته آینده قیمت ها کمتر می شود تعدادی صرافی ها می گویند: هم اکنون قیمت دلار در بازار متشکل ارزی به ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان رسیده است که همین امر نشاندهنده ادامه سیر نزولی قیمت‌هاست. به گزارش تسنیم ،هم اکنون قیمت دلار در بازار متشکل ارزی ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان، صرافی های بانکی ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان و بازار آزاد ۱۹ هزار تومان است؛ گفتنی است قیمت ها در بازار ارز همچنان ریزشی است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید