آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

طرح “امید رفاه” ارائه شد / تسهیلات با نرخ ۴ و ۶ درصد

مثلث مالی : بانک رفاه در راستای تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و حقوق بگیران سازمان های متعامل، طرح "امید رفاه" را ارائه کرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : بانک رفاه در راستای تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و حقوق بگیران سازمان های متعامل، طرح “امید رفاه” را ارائه کرد.

این بانک در راستای تنوع بخشی به سبد خدمات اعتباری و با هدف جلب رضایت عموم مشتریان در قالب طرح “امید رفاه” به مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی، کارکنان بازنشسته بانک رفاه و کارکنان سازمان های متعامل با بانک تسهیلات اعطا می کند.

نحوه پرداخت تسهیلات برای مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و کارکنان بازنشسته بانک رفاه در قالب عقد قرض الحسنه با سقف فردی یکصد میلیون ریال و با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد و برای کارکنان سازمان‌های متعامل با بانک در قالب عقد مرابحه تأمین کالا و خدمات با سقف فردی یک میلیارد ریال و با نرخ سود سالانه ۶ درصد است. متقاضیان این طرح برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره تلفن ۸۵۲۵ -۰۲۱ تماس حاصل کنند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید