آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

(۱۰) گفت و گوی ویژه / صادرات خدمات بیمه ای، مصداق عمل به اقتصاد مقاومتی

مثلث مالی- لیلا اکبرپور: رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان دهمین میهمان سلسله گفت و گوهای ویژه با مدیران عامل صنعت بیمه بودند که به مناسبت ۱۳ آذر روز بیمه انجام شد . مدیرعامل بیمه سامان در گفت و گوی زنده اینستاگرامی ، با بیان این که توان تخصصی بیمه گران ایرانی بسیار قابل توجه است، گفت: صادرات غیرنفتی تنها به کالا محدود نیست، بلکه در شرایط اقتصادی کنونی صادرات خدمات به ویژه خدمات بیمه ای ارزآوری مطلوبی برای کشور دارد و بیمه سامان نیز این فرصت استفاده کرده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : رضا ضرابیه مدیرعامل شرکت بیمه سامان دهمین میهمان سلسله گفت و گوهای ویژه با مدیران عامل صنعت بیمه بودند که به مناسبت ۱۳ آذر روز بیمه انجام شد .

مدیرعامل بیمه سامان در گفت و گوی زنده اینستاگرامی ، با بیان این که توان تخصصی بیمه گران ایرانی بسیار قابل توجه است، گفت: صادرات غیرنفتی تنها به کالا محدود نیست، بلکه در شرایط اقتصادی کنونی صادرات خدمات به ویژه خدمات بیمه ای ارزآوری مطلوبی برای کشور دارد و بیمه سامان نیز این فرصت استفاده کرده است.

ضرابیه با تاکید بر این که صادرات خدمات، مصداق عمل به اقصاد مقاومتی است، افزود: ایجاد شعبه بیمه سامان در کشور عراق ظرفیتهای بالقوه این حوزه را فعال کرده و اکنون خدمات گسترده ای در این بخش در حال ارائه است.

وی به توانایی های موجود در حوزه ارزیابی خسارت درمان، اتوموبیل و تجهیزات الکترونیک در کنار قبولی اتکایی به عنوان ظرفیت های قابل ارائه بیمه گران در خارج کشور اشاره و خاطرنشان کرد: صنعت بیمه باید برای افزایش کیفیت خدمات، بسیاری از فعالیت های روزمره خود را برون سپاری کرده و تنها به مدیریت ریسک بپردازد، چون در این صورت است که می توان به ارزآوری خدمات بیمه گران امیدوار بود.

مشروح این گفت و گو را در ادامه تماشا کنید :

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید