آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

شماره یکتا چک چیست و چطور می توان از آن استفاده کرد ؟

مثلث مالی : شماره یکتا شماره ای منحصر به فرد برای هر برگه چک است. این شماره به گیرنده چک این امکان را می دهد تا از میزان اعتبار و اطلاعات پایه ای فرد صادر کننده چک مطلع شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شماره یکتا شماره ای منحصر به فرد برای هر برگه چک است. این شماره به گیرنده چک این امکان را می دهد تا از میزان اعتبار و اطلاعات پایه ای فرد صادر کننده چک مطلع شود.

بنابراین با فراهم شدن امکان استعلام همگانی، از حجم بسیاری از پرونده های قضایی در زمینه چک های برگشتی کاسته می شود. برای استعلام چک های اشخاص می توانید شماره ی یکتای روی چک را به شماره ی ۷۰۱۷۰۱ پیامک کنید. یکی از مهم ترین ویژگی های چک صیادی شماره یکتا هر برگ چک است که با استفاده از این شماره می‌توان اعتبار فرد صادر کننده چک را به صورت وضعیت های مختلف اعم از تعداد چک برگشتی و سقف اعتبار برسی کرد. این موضوع سبب می‌شود شما بتوانید نسبت به دریافت چک از افراد و میزان اعتبار آنها اطمینان بیشتری حاصل کرده و از پیامد های بعدی جلوگیری کنید. که این موضوع باعث می‌شود نظارت بر چک ها افزایش داشته و از حجم چک های برگشتی در مرحله اول جلوگیری کند هر چند ابداعات جدید قانون صدور چک نیز در مراحل بعد به ما برای وصول مطالبات کمک خواهد کرد اما این موضوع به عنوان عامل پیشگیرانه و در مراحل ابتدایی بسیار موثر است.

منبع : ایبنا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید