آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

شروط پرداخت وام ۲۵۰ میلیونی مسکن اعلام شد

مثلث مالی : مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی مسکن، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳ هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت های فرسوده به مرحله امضا رسیده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام ۳ شرط پرداخت وام ۲۵۰ میلیون تومانی مسکن، گفت: از ابتدای سال ۹۸ تا ۱۵ مرداد امسال ۱۳ هزار و ۳۹۹ فقره تسهیلات در بافت های فرسوده به مرحله امضا رسیده است.

محمد حسن علمداری اظهار کرد: در بخش پرداخت تسهیلات ارزان قیمت برای احیا و نوسازی بافت های فرسوده  بانک مسکن سال گذشه قرارداد عاملیت با وزارت راه و شهرسازی امضا و همکاری گسترده ای را آغاز کرد در همین راستا این همکاری در قالب دومین قرارداد در سال جاری نیز استمرار پیدا کرد.

وی ادامه داد: در جریان انعقاد این قرارداد این قول به وزارت راه و شهرسازی داده شده تا در صورت وجود منابع در چارچوب سیاست های اعتباری بانک مسکن امسال و همچنین در صورت وجود درخواست سازنده حرفه ای، تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات نوسازی پرداخت کند.

وی با اشاره به کارنامه یکسال اخیر تسهیلات پرداختی به پروژه های ساخت و ساز در بافت فرسوده، گفت: از ابتدای سال گذشته تا ۱۵ مردادماه امسال، تعداد ۱۳ هزار و ۳۳۹ فقره تسهلات به ارزش ۸/۰۲۷ میلیاردریال به مرحله امضا قرار داد رسیده اند. از رقم کل تسهیلات امضا شده، رقمی معادل ۲/۱۵۲ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک و رقمی بالغ بر ۵/۸۵۴ میلیارد ریال از محل قرارداد عاملیت تامین شده است.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن ارزش کل تسهیلات پرداخت شده در بازه زمانی مذکور را معادل ۵/۶۱۹ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:پیشرفت حداقل ۲۰ درصدی پروژه ساختمانی، نداشتن چک برگشتی و بدهی معوق بانکی از شرایط دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده برای سازندگان است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید