آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

شاخص بورس بر ۲ میلیون واحد ایستاد

مثلث مالی : شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۴۹ هزار واحدی در 2‌میلیون و ۱۱هزار واحد قرار گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد ۴۹ هزار واحدی در ۲‌میلیون و ۱۱هزار واحد قرار گرفت.

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۳میلیارد و ۵۷۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۲۳هزار و ۵۰۲میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۵۶۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۴۹هزار و ۷۸۲واحدی، در ارتفاع ۲ ‌میلیون و ۱۱هزار و ۴۰۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت بندرعبارس، بانک پارسیان و فولاد خوزستان با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۳۰۹۰واحد، کل (هم‌وزن) ۸۶۸۱واحد، قیمت (هم‌وزن) ۵۶۹۹واحد، آزاد شناور ۵۷۱۰۱واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم نیز به‌ترتیب ۲۸۷۶۴و ۱۳۱۶۹۳واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۶۷۳میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۹۷۵میلیارد تومان در ۷۹۴هزار و ۸۵۹نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۳۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۸۱۸واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی مارون، ذوب‌آهن اصفهان و فرابورس ایران بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید