آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

سیستم مدیریت ریسک سازمانی بیمه تعاون توسط بیمه مرکزی ممیزی شد

مثلث مالی : شرکت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته در صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی، مورد ممیزی سیستم مدیریت ریسک سازمانی قرار گرفت.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : شرکت بیمه تعاون به عنوان نخستین شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته در صنعت بیمه از سوی بیمه مرکزی، مورد ممیزی سیستم مدیریت ریسک سازمانی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، در این ممیزی که روز ۱۴ تیر ماه ۱۴۰۰ در محل شرکت بیمه تعاون و توسط مرکز توسعه مدیریت ریسک برگزار شد، رویکردها و اقدامات شرکت بیمه تعاون در چارچوب معیارهای اصول حاکمیت و مدیریت ریسک، چارچوب مدیریت ریسک و فرایند مدیریت ریسک بر اساس سیستم ارزیابی طراحی شده توسط این مرکز به صورت پایلوت بررسی شدند تا شرایط لازم برای ارتقای این سیستم ممیزی فراهم شود.
این جلسه با حضور یونس مظلومی، مدیر عامل بیمه تعاون و محمود اسعد سامانی، مدیر کل مرکز توسعه مدیریت ریسک بیمه مرکزی برگزار و طرفین ضمن مرور اقدامات انجام شده در چارچوب زیرمعیارهای ممیزی، بر اهمیت و اثرگذاری مدیریت ریسک در سطوح مختلف نظارتی و اجرایی و نتایج پایدار سازمانی تاکید کردند.
بیمه تعاون در دو سال اخیر با هدف ایجاد اطمینان در دسته های مختلف ذینفعان خود از جمله سهامداران و مشتریان، نظام مدیریت ریسک را در تمامی سطوح سازمانی پیاده سازی کرده و به صورت داوطلبانه و با هدف بهبود مستمر از طرف نهادهای نظارتی مختلف مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید