آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

سرمایه بیمه تجارت‌نو ۶۰۰ میلیارد تومان می شود / با موافقت سازمان بورس

مثلث مالی : گام دوم افزایش سرمایه شرکت بیمه تجارت‌نو از رقم ۳۰۰ به ۶۰۰میلیارد تومان با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار به مرحله اجرا درآمد.

این پست را به اشتراک بگذارید


مثلث مالی : گام دوم افزایش سرمایه شرکت بیمه تجارت‌نو از رقم ۳۰۰ به ۶۰۰میلیارد تومان با موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار به مرحله اجرا درآمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه تجارت‌نو، افزایش سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی شرکت ازمحل سود انباشته، به دنبال تصمیم اخیر هیات مدیره تجارت‌نو صورت گرفته بود.

سازمان بورس و اوراق بهادار در اطلاعیه خود، اعلام کرده که در اجرای قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران، تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه تجارت‌نو (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفته و مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقررات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نشد.

شرکت بیمه تجارت‌نو در سال گذشته هم با افزایش ۹۲ درصدی، سرمایه خود را از مبلغ رقم ۱۵۷میلیارد تومان به ۳۰۰میلیارد تومان  افزایش داده بود که این افزایش از محل سود انباشته و اندوخته سرمایه‌ای بود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید