آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

زور قانون‌شکنان به قدرت همتی چربید

مثلث مالی : حریری با تأکید براینکه امیدوارم افزایش قیمت امروز ارز نتیجه سیاست آزاد کردن واردات در قبال صادرات و واردات با ارز متقاضی نباشد، گفت: زور قانون‌شکنان به قدرت همتی چربید.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : حریری رییس اتاق مشترک ایران-چین با تأکید براینکه امیدوارم افزایش قیمت امروز ارز نتیجه سیاست آزاد کردن واردات در قبال صادرات و واردات با ارز متقاضی نباشد، گفت: زور قانون‌شکنان به قدرت همتی چربید.

طبق اعلام وزارت صمت از روز دوشنبه امکان واردات کالا از محل ارز متقاضی مهیا شده و تمام گمرکات کشور موظف شدند به ترخیص کالا‌های وارداتی از محل ارز متقاضی یا ارز‌های صادراتی اقدام کنند.

طبق تصمیم جدید وزارت صمت، به‌جز متقاضیان دریافت ارز ۴۲۰۰تومانی، امکان ترخیص کالا از همه گمرک‌های کشور برای واردکنندگانی که خودشان می‌توانند ارز مورد نیازشان را تأمین کنند مهیا شد.

مجیدرضا حریری در واکنش به این مصوبه در صفحه شخصی خود نوشت: زور قانون شکنان به قدرت همتی چربید و دستور واردات با ارز متقاضی صادر شد، کسی اگر ارزی خارج از کشور داشته به کالا و در نهایت به ریال تبدیل نمی کند؛ حتما این تصمیم تقاضای ارز را در بازار به شدت بالا می برد و در شرایطی که امکان عرضه وجود ندارد بار دیگر به قیمت فقر عمومی، عده‌ای چاق می‌شوند.

امیدوارم افزایش قیمت امروز ارز نتیجه سیاست آزادکردن واردات در قبال صادرات و واردات با ارز متقاضی نباشد، سیاستی که بر اثر فشار لابی ها بر بانک مرکزی اتخاذ شد و حتما خیری برای مردم و اقتصاد کشور ندارد اما برای عده معدودی خوب نان داشت.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید