آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رییس کل بیمه مرکزی : بیمه آسیا دارای استاندارد های بیمه ای جهانی است

دکتر سلیمانی با تصریح توان و ظرفیت خوب و فنی بیمه آسیا، بیان داشت: بیمه آسیا شرکتی بزرگ، تاثیر گذار، با تجربه و با استاندارد های بیمه ای جهانی است و امیدواریم در فعالیت های جدید و در هر سالگردی، خدمت و محصول بیمه ای جدیدی از طرف بیمه آسیا به صنعت بیمه و مردم ارائه شود.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : رئیس کل بیمه مرکزی در دیدار با مدیر عامل بیمه آسیا، شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا را به صنعت بیمه، مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران و کارکنان بیمه آسیا تبریک گفت.

دکتر سلیمانی در دیدار با مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا، ضمن تبریک این روز به صنعت بیمه، مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران و کارکنان بیمه آسیا، گفت: با ارزیابی های انجام شده، نیروهای کارآمدی در بیمه آسیا فعالیت دارند و انتظار این است که با خدمات برجسته و محصولات جدید بیمه ای، خدمات بهتری به هموطنان در سطح کشور و حتی خارج از کشور ارائه شود.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت های برون مرزی بیمه آسیا، گفت: بیمه آسیا برای فعالیت در کشورهای همسایه برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است و امیدوارم در منطقه به عنوان یک شرکت برتر بیمه ای معرفی شود.

وی اظهار داشت: بیمه آسیا با سابقه و تجربه خوب در صنعت بیمه و با ارائه خدمات تاثیرگذار و فنی، کمک شایانی در راستای ارتقای صنعت بیمه و بیمه گری کرده است. دکتر سلیمانی با تصریح توان و ظرفیت خوب و فنی بیمه آسیا، بیان داشت: بیمه آسیا شرکتی بزرگ، تاثیر گذار، با تجربه و با استاندارد های بیمه ای جهانی است و امیدواریم در فعالیت های جدید و در هر سالگردی، خدمت و محصول بیمه ای جدیدی از طرف بیمه آسیا به صنعت بیمه و مردم ارائه شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

Take a peek inside our Wonderworld

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید