آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رییس اتاق بازرگانی عمان در اولین نمایشگاه مجازی با ایران تاکید کرد : استقبال عمان از اجرای پروژه‌های مشترک با شرکت های ایرانی /

مثلث مالی : اولین نمایشگاه مجازی ایران و عمان با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت در محل اتاق بازرگانی ایران رسما آغاز به کار کرد. غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، در افتتاحیه اولین نمایشگاه مجازی ایران و عمان گفت: برگزاری این نمایشگاه به مدد بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در شرایط کرونایی که متاسفانه فعالیت‌های تجاری و کسب‌وکارهای خرد و کلان را تحت تأثیر قرار داده نشان‌گر عزم راسخ اتاق‌های بازرگانی ایران و عمان جهت توسعه مناسبات تجاری و صنعتی بین دو کشور است. رضا بن صالح رئیس اتاق بازرگانی عمان در نشست وبیناری با رییس اتاق ایران با اشاره به اینکه حجم مبادلات ایران و عمان در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار بوده است تأکید کرد: سلطنت عمان تلاش می‌کند روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد. بر این اساس سلطنت عمان تفاهم‌نامه‌هایی ازجمله در زمینه حمل‌ونقل هوایی با ایران به امضا رسانده است.

این پست را به اشتراک بگذارید

مثلث مالی : اولین نمایشگاه مجازی ایران و عمان با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت در محل اتاق بازرگانی ایران رسما آغاز به کار کرد.

غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، در افتتاحیه اولین نمایشگاه مجازی ایران و عمان گفت: برگزاری این نمایشگاه به مدد بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در شرایط کرونایی که متاسفانه فعالیت‌های تجاری و کسب‌وکارهای خرد و کلان را تحت تأثیر قرار داده نشان‌گر عزم راسخ اتاق‌های بازرگانی ایران و عمان جهت توسعه مناسبات تجاری و صنعتی بین دو کشور است.

رضا بن صالح رئیس اتاق بازرگانی عمان در نشست وبیناری با رییس اتاق ایران با اشاره به اینکه حجم مبادلات ایران و عمان در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون دلار بوده است تأکید کرد: سلطنت عمان تلاش می‌کند روابط دو کشور در زمینه‌های مختلف توسعه یابد. بر این اساس سلطنت عمان تفاهم‌نامه‌هایی ازجمله در زمینه حمل‌ونقل هوایی با ایران به امضا رسانده است.

وی افزود: برگزاری این نمایشگاه مجازی نیز با توجه به روابط تاریخی و برادرانه دو کشور در راستای توسعه روابط و زمینه‌های همکاری دوجانبه خواهد بود. بر این اساس تسهیل سازوکارهای تبادل مالی و تجاری و توسعه اقتصادی و توسعه خدمات دو کشور در دستور کار اتاق‌های بازرگانی ایران و عمان است.

او ادامه داد: سلطنت عمان فعالان اقتصادی ایران را برای ورود به بازار این کشور تشویق کرده و تلاش می‌کند محیط متنوع خوبی به لحاظ اقتصادی برای بخش خصوصی ایجاد کرده و زمینه انتقال تجارب دو کشور را فراهم کند.

بن صالح با تأکید بر اینکه همه باید برای اجرای پروژه‌های مشترک دو کشور تلاش کنیم افزود: ما از حضور شرکت‌های ایرانی برای سرمایه‌گذاری در عمان و از اجرای پروژه‌های مشترک استقبال می‌کنیم. چراکه سلطنت عمان به دنبال رشد روابط اقتصادی و جذب سرمایه شرکت‌های مختلف خارجی است. لذا از هر پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری در عمان استقبال می‌کنیم. همچنین شهروندان عمانی هم تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران و سایر کشورهای خارجی دارند. به دنبال این هستیم تا زمینه‌ای فراهم کنیم که سرمایه‌گذاران ایرانی در عمان اقامت داشته باشند و امیدواریم از فرصت‌های موجود دو کشور استفاده کنیم.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید