آدرس

کیش- نوبنیاد دو - تمشک دو - پلاک ۴۴۳- واحد یک

تلفن

9360 447 764 98+

ایمیل

info@mosalasmali.ir

مثلث مالی

پایگاه خبری تحلیلی

رونمایی از اکوسیستم ساختمانی / آکسا برای پروژه های محافظت شده ساخت و ساز پوشش های سفارشی ارایه می دهد /

ترجمه - اختصاصی مثلث مالی : شرکت بیمه آکسا ( AXA) برنامه ها و خدمات خود را برای پروژه های ساختمانی در آمریکای شمالی گسترش داده است و برای ریسک های واجد شرایط یا "پروژه بسیار محافظت شده" (HPP) پوشش های سفارشی می پذیرد.

این پست را به اشتراک بگذارید

ترجمه – اختصاصی مثلث مالی : شرکت  بیمه آکسا ( AXA) برنامه ها و خدمات خود را برای پروژه های ساختمانی در آمریکای شمالی گسترش داده است و برای ریسک های واجد شرایط  یا “پروژه بسیار محافظت شده” (HPP) پوشش های سفارشی می پذیرد.

از طریق اکوسیستم ساختمانی AXA XL ، پیمانکاران و دارندگان پروژه می توانند به یک بستر آنلاین دسترسی پیدا کنند که سیستم عامل های فن آوری در حال استفاده را به هم متصل می کند تا یک تصویر فوری از خطر پروژه ارائه دهد.

به گزارش اول اکتبر – اینشورنس ژورنال ، آکسا دلیل این تصمیم را اجرای فن آوری های طراحی شده برای کاهش ریسک پروژه عنوان کرده ، پروژه های ساختمانی که شامل خدمات بهداشتی ، دفاتری تجاری و آموزش عالی با ارزش ۲۰۰ میلیون دلار یا بیشتر است.

بیمه آکسا برای کمک به مشتریان در دستیابی به وضعیت HPP ، فن آوری های ساختمانی متنوعی را برای کمک به پیمانکاران در یافتن گزینه هایی متناسب با نیازهای شغلی خود ترتیب داده است.

 پروژه های فوق باید بتوانند اجرای فناوری را دربخش های مختلف نشان دهند. به عنوان مثال ، برای کاهش خسارات ناشی از نشت آب ، باید سنسورها آماده  شناسایی سریع نشت و هدر رفت در زمان واقعی ، ارسال هشدارها و خاموش کردن خودکار منبع نشت های شناسایی شده در دسترس باشند.

همچنین شناسایی شرایط ناسالم یا ناامن محیطی از دیگر شرایط است . سنسورها به پیمانکاران کمک می کنند تا شرایط کار را کنترل کرده و در صورت خارج شدن از محدوده طبیعی مانند دما ، رطوبت یا ذرات معلق در هوا یا گرد و غبار ، هشدارهای زمان واقعی را ارائه دهند.

نظارت بر ایمنی در محل ازدیگرشروط است ، بطوریکه  فناوری به پیمانکاران کمک می کند تا سقوط را تشخیص دهند ، صدمات و هشدارهای صوتی را در موارد اضطراری گزارش دهند.

کمک در پیش صلاحیت پیمانکار فرعی شرط دیگربیمه ساخت و ساز است .  نرم افزار موجود ضمن ارائه توصیه های کاهش خطر ، به پیمانکاران کمک می کند تا زیرمجموعه ها را بازبینی و محک بزنند.

زمانبندی پروژه پشتیبانی نیز تجزیه و تحلیل کیفیت برنامه زمانبندی پروژه را انجام می دهد .

گری کاپلان ، رئیس بیمه ساخت و ساز آمریکای شمالی AXA XL دراین باره گفت: “در بیمه املاک تجاری ، امکاناتی که شامل خطر و اقدامات ایمنی اضافی هستند ، مانند سیستم های آب پاش ،” بسیار محافظت شده “در نظر گرفته می شوند و می توانند نرخ و شرایط بیمه مطلوبی را بدست آورند.

وی افزود : “با استفاده بیشتر از فناوری در سایت های مشاغل ساختمانی ، شاهد همین فرصت ها هستیم  تا بتوانیم پوشش بیمه ای و ظرفیت بیشتری را برای پروژه هایی که برای کاهش خطرات اقدام می کنند ، گسترش دهیم.”

بیمه آکسا برای کمک به مشتریان در دستیابی به وضعیت HPP ، فن آوری های ساختمانی متنوعی را برای کمک به پیمانکاران در یافتن گزینه هایی متناسب با نیازهای شغلی خود ترتیب داده اند.

این درحالی است که از طریق اکوسیستم ساختمانی AXA XL ، پیمانکاران و دارندگان پروژه همچنین می توانند به یک بستر آنلاین دسترسی پیدا کنند که سیستم عامل های فن آوری در حال استفاده را به هم متصل می کند تا یک عکس فوری از خطر پروژه ارائه دهد.

یاد آورمی شود : مشاغل بیمه ساخت و ساز AXA XL در آمریکای شمالی شامل بیمه های ساختمانی اختصاصی است که تلفات اولیه و بیش از حد ، مسئولیت حرفه ای ، خطر سازندگان ، بسته بندی ، پیش پرداخت پیمانکار فرعی و بیمه آلودگی را فراهم می کند. علاوه بر این ، تیم ساخت و ساز آمریکای شمالی AXA XL ادعاها و خدمات مهندسی ریسک را برای حمایت از تلاش های پیشگیری و ایمنی از دست دادن مشتریان ارائه می دهد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

درخبرنامه ما عضو شوید

دریافت تفسیر و تحلیل اخبار ، آنالیز بازار ، مصاحبه با متخصصین و کارشناسان

دریافت اخبار بیشتر...

بیمه

ماموریت های شرکت بیمه اتکایی “رایا” اعلام شد

مثلث مالی : طی نامه ای از سوی دکتر علی بنیادی نائینی، چارچوب ها و الزامات قانونی و همچنین انتظارات نهاد ناظر صنعت بیمه از مدیران و دست اندرکاران شرکت بیمه اتکایی “رایا” ابلاغ شد.

با ما در تماس باشید

مشتاق شنیدن نظرات شما در ارتباط با این خبر هستیم.

دریافت خبرنامه

جهت دریافت خبرنامه ایمیل خود را وارد بفرمائید